Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی هیئت کشتی خرم‌آباد با مهرداد ویسکرمی نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس ، با حضور فرید بهرامی رئیس هیات کشتی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  نشست هم‌اندیشی هیئت کشتی خرم‌آباد با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی  در مجلس شورای اسلامی و با حضور فریدبهرامی رئیس هیئت کشتی استان، علمدار حسین‌زاده رئیس هیئت شهرستان خرم‌آباد و جمعی دیگر از اعضای هیات کشتی شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست صمیمی مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه کشتی‌گیران لرستانی سالهاست که دیگر همانند دهه‌های گذشته نتوانسته‌اند با کسب عنوان‌های قهرمانی بدرخشند اظهار کرد:بی‌شک کشتی در لرستان از رشته‌های آزمون پس داده و محبوب است، در دهه‌های گذشته بارها شاهد درخشش قهرمانان لرستانی‌ بسیاری در سطح مسابقات کشوری و جهانی بودیم، رخدادی که دیگر در سالهای اخیر اتفاق نیفتاد.

اوافزود: زمان برای حرف زدن گذشته است و از مسئولان انتظار داریم تا جدی به مشکلات ورزشکاران رشته کشتی استان ورود کنند و باید باهم تلاش کنیم مشکلات پیش‌روی ‌کشتی استان ریشه‌ای برطرف شود و در این مسیر هرکجا لازم باشد از طریق وزارت ورزش هم پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

 فریدبهرامی رئیس هیات کشتی استان نیز ضمن تشریح برخی مشکلات پیش روی هیات کشتی استان از جمله نبود سالن تمرین اختصاصی و تجهیزات مورد نیاز کشتی‌گیران این شهرستان ،گفت: هرچند کشتی‌گیران هر شهرستان در استان لرستان مشکلات خاص خود را دارند اما دلیل برگزاری این جلسه با نماینده محترم مردم این شهرستان با حضور هیات کشتی خرم‌آباد به این دلیل است که تصمیم داریم از ظرفیت نمایندگان مردم هر شهر در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کشتی آن حوزه استفاده کنیم.

رئیس هیات کشتی  لرستان سپس با اشاره به تاریخچه کشتی در شهرستان خرم‌آباد،یادآورشد: کمترین انتظار ما از مسئولین ورزش استان اختصاص سالن تمرین برای کشتی‌گیران و نیز تامین تجهیزات مورد نیاز است چرا که بسیاری از کشتی‌گیران شهرستان خرم‌آباد به دلیل نبود سالن تمرین در نقاط مختلف سطح شهرستان جهت تمرینات خود دچار مشکل شده‌اند و این در شرایطی است که با وجود استعدادهای فراوان در سطح شهرستان خرم‌آباد با کمی کمک و همدلی بیشتر مسئولان می‌توانیم در سالهای آینده شاهد حضور چهره‌های بیشتری در سطح تیم‌های ملی آزاد و فرنگی کشتی کشور باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی نماینده مجلس ویسکرمی فرید بهرامی شهرستان خرم آباد کشتی گیران سالن تمرین کشتی استان خرم آباد هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد