Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،در آخرین روز از دور برگشت مرحله نهایی مسابقات دسته ۲ فوتسال مردان باشگاه های کشور و از گروه نخست ، تیم چابک شیراز با نتیجه ۴-۲ مغلوب رعد پدافند اصفهان شد تا شانس صعود به لیگ دسته یک فوتسال را از دست بدهد.

در دقایق نیمه نخست این بازی بازیکنان چابک تمرکز لازم را نداشتند و ۳ گل دریافت کردند تا وحید قاسمی سرمربی چابک با استفاده از سیستم پاورپلی سیستم تیمش را تغییر دهد که این موضوع باعث شد نماینده فارس ۲ گل خورده را جبران و نیمه نخست ۳-۲ بسود رعد پدافند اصفهان به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم را بازیکنان چابک شیراز بهتر آغاز کردند و استفاده نکردن از موقعیت ها اجازه گلزنی مجدد را به فوتسالیست های شیرازی نداد تا در دقایق پایانی و زمانی که تیم چابک رو به استفاده از سیستم پاورپلی آورده بود ، دروازه بان رعد پدافند اصفهان گل چهارم نماینده اصفهان را به ثمر برساند و حکم صعود اصفهانی ها به لیگ دسته یک فوتسال را امضا کند.

در این گروه تیم های عقاب تبریز با ۱۹ و رعد پدافند اصفهان با ۱۷ امتیاز جواز صعود به رقابت های فصل بعد دسته یک فوتسال را به دست آوردند و تیم چابک شیراز با ۱۵ امتیاز سوم شد.

دور برگشت مرحله نهایی گروه نخست مسابقات دسته ۲ فوتسال مردان باشگاه های کشور به میزبانی سالن بعثت کلاردشت برگزار شد .

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تیم چابک شیراز باشگاه های کشور رعد پدافند اصفهان دسته یک فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی