Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از اجرای طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی باغ تالار و سالن پذیرایی در شمال شهر تهران خبر داد.

 سرهنگ مرادی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در 24ساعت گذشته به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف، با حضور نمایندگان اداره بهداشت و اتحادیه صنف سالن پذیرایی و تالارداران از 463 واحد صنفی در مناطق لواسان، افجه، هنزک و گردنه قوچک بازدید بعمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: در نظارت های صورت گرفته به70 نفر از متصدیان واحدهای صنفی مذکور تذکر داده شد؛ همچنین هشت تالار پذیرایی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی،انتظامی و بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و عرضه قلیان پلمب شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه قانونمندسازی اصناف یکی از مأموریت های مهم معاونت نظارت بر اماکن عمومی است، پلیس تلاش می کند تا واحدهای صنفی مذکور را به محیطی امن برای برگزاری مراسم های مختلف شهروندان مبدل کند.

سرهنگ مرادی از شهروندان درخواست کرد :در صورت مشاهده تخلفات صنفی مرتبط با صنوف، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در اسرع وقت اقدامات لازم توسط پلیس اماکن صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلمب تالار پذیرایی نظارت بر اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کارهای خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس پلیس فتایی استان اعلام کرد: فعالان عرصه فضای مجازی در صورت اصرار بر انتشار محتوای مجرمانه قطعاً به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ فرزادپور افزود: شهروندان با دیدن هرگونه هنجار شکنی در بستر فضای مجازی می‌توانند با شماره ۰۹۶۳۸۰ ارتباط بگیرند.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت