Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور جمعا 275 شركت داخلی و خارجی روزهای 23 تا 26 دی ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 9 تا 17 هر روز دایر خواهد بود، تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران که از 23 تا 26 دی ماه و با حضور 200 شركت داخلی و خارجی در تهران آغاز به كار خواهد کرد.

این نمایشگاه‌ با حضور یك شركت خارجی و 199 شركت داخلی در وسعت 800 متر مربع كه شامل 12 هزار و 945 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 12 متر مربع فضای سرپوشیده خارجی است، از ساعت 9 تا 17 دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه، كالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.

همچنین شانزدهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور 75 شركت داخلی روزهای 23 تا 26 دی ماه دایر خواهد شد.

در این نمایشگاه كه شامل 2400 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 100 متر فضای باز است، كالاهایی در بخش‌های لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، کارفرما، مشاوران، پیمانکاران، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات به نمایش گذاشته می‌شود.

بازدیدها از این نمایشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت آب و برق بوده و برای عموم آزاد نیست.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت نیرو ویروس کرونا

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت نیرو ویروس کرونا آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بین المللی صنعت آب و فاضلاب شرکت داخلی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران از برگزاری رویدادها و نشست‌های پرشمار درباره تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در صنعت نفت همزمان با برگزاری این رویداد مهم ملی و بین‌المللی خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی با اشاره به اینکه جهش تولید از رویکردها و راهبردهای مهم شرکت ملی نفت ایران و صنعت نفت است، بیان کرد: در روزهای برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفتٰٰ، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشست‌های پرشمار زمینه‌های تحقق شعار سال بررسی می‌شود.

وی افزود: جدول برگزاری نشست‌های موضوعی و تخصصی نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران به‌زودی منتشر خواهد شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکت‌های توانمند به‌ویژه در بخش‌های ساخت داخل و دانش‌بنیان هستیم که می‌توانند نقش مهمی در جهش تولید داشته باشند.

براساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابع آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت در این رویداد حضور جدی و فعال دارند.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه نفت ایران به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌‍پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا