Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش پرورش دهلران گفت: در راستای تامین مسکن فرهنگیان طرح سراسری تامین مسکن فرهنگیان در این شهر اجرا می شود.

«سید غلامرضا موسوی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح ملی مسکن فرهنگیان توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهلران جهت برخورداری همکاران فاقد مسکن این شهرستان آغاز به کار نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: این مدیریت پس از دریافت استعلام های ضروری از ادارات مربوطه( اداری برق آب گاز و مخابرات شهرداری محیط‌ زیست و ...) مجوز لازم برای تامین مسکن کسب نموده است.

 

موسوی خاطرنشان کرد: تبدیل به احسن 22 واحد ویلایی( منازل سازمانی بافت قدیم که مر بوط به سال ۱۳۵۴ به متراژ تقریبی ۹۰۰۰ مترمربع زمین مورد نیاز برای فرهنگیان فاقد مسکن در نظر گرفته است.

 

وی عنوان کرد: فرهنگیان فاقد مسکن هر گونه اخبار موثق را از روابط عمومی این مدیریت پیگیری نمایند و از تشکیل پرونده و هر گونه اقدام خارج مدیریت خودداری نمایند.

 

رئیس آموزش پرورش دهلران گفت: یک اقدام بزرگ در جهت طرح ملی مسکن فرهنگیان شهر دهلران است و با این کار فرهنگیان دیگر دغدغه مسکن نخواهند داشت.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسکن فرهنگیان آموزش و پرورش دهلران مسکن فرهنگیان تامین مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح دوشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی از پروژه نهضت ملی مسکن در بندر ریگ اظهار داشت: با پیگیری‌های و تلاش‌های صورت گرفته در دولت مردمی آیت الله رئیسی در راستای تأمین مسکن مردم به خصوص افراد فاقد مسکن، اقدامات خوب انجام و گام‌های مهم و مؤثری برداشته شده است.

فرماندار گناوه افزود: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناوه تلاش‌هایی صورت گرفته و این طرح در بندر ریگ آغاز شد که امروز مورد بازدید معاون وزیر و مسئولان قرار گرفت.

وی گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناوه و در سایت بندر ریگ مشکلاتی در زمینه زیرساختی وجود داشت که با همکاری و همفکری اداره کل راه و شهرسازی مشکلات رفع و زیرسازی‌ها به خصوص معابر آغاز شده است.

وی گفت: امیدواریم در زمان تعیین شده بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این واحدها تکمیل و در اختیار متقاضیان و مردم قرار گیرد.

فرماندار گناوه بیان کرد: خوشبختانه در مراحل اولیه اجرای این طرح، مردم ساخت مسکن در قسمتی از زمین‌ها این سایت را آغاز کردند که امیدواریم با همت مردم و آمادگی دولت برای در اختیار قراردادن زمین به خصوص برای افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی، جوانی جمعیت و نیازمندان، این طرح تکمیل شود.

کد خبر 6085326

دیگر خبرها

  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • البرزهم چنان عطش دارد
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • رشته‌های دانشگاهی فاقد بازار کار حذف می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود
  • ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی
  • هاآرتص: کابینه نتانیاهو فاقد راهبرد مشخص برای مدیریت جنگ غزه است