Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:32:49 GMT

شهردار رشت درباره پروژه های در حال اجرای توضیح داد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۴۶۵۷

شهردار رشت درباره پروژه های در حال اجرای توضیح داد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد احمدی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به اینکه پروژه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی یکی از پروژه‌های مهمی است، اظهار کرد: طی دو ماه گذشته با اقدامات انجام شده بیش میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۷۰ درصد رسیده و برای تکمیل این پروژه به اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موضوع تصفیه خانه شیرابه سراوان نیز اشاره و با بیان اینکه این پروژه بسیار پیچیده است، افزود: در حال حاضر روزانه ۲۰۰ تن زباله در کارخانه کود آلی تبدیل می‌شود که باید این ظرفیت را افزایش دهیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه برای جذب اعتبارات مورد نیاز در زمینه زباله سراوان در سطح ملی در حال رایزنی هستیم، گفت: برای حل مشکل سراوان نیازمند افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی هستیم در صورت افزایش این ظرفیت به ۱۰۰۰ تن مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه محوطه سازی تالاب عینک ۳۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: در حال انعقاد قرارداد با آب منطقه‌ای هستیم قرار است کارشناسی شود تا پهنه ۲۲ هکتاری به مدت ۱۰ ساله از این دستگاه اجاره کنیم.

احمدی وضعیت آرامگاه دکتر حشمت نیز اشاره و اضافه کرد: این پروژه نیز دهه فجر امسال بهره برداری می‌شود.

وی با اشاره به دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم در زمینه اجرای دو پروژه تقاطع غیر همسطح، گفت: با توجه به مشکلات مالی شهرداری رشت به دنبال انجام تهاتر با این قرارگاه هستیم.

احمدی ادامه داد: شهرداری متولی نگهداری و بهسازی رودخانه‌ها است که در این خصوص باید در مراجع رسمی و افکار عمومی پاسخگو باشد.

شهردار رشت اولویت کاری شهرداری را ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود دانست و تصریح کرد: از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس درخواست کرده‌ایم در کمیسیون تلفیق برای جذب بودجه در جهت تعیین تکلیف رودخانه‌ها کمک کنند.

وی از بازگشایی بلوار ۸ دی رشت تا دهه فجر سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این پروژه ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم بتوانیم با دقت لازم به بهره برداری برسانیم.

شهردار رشت در خصوص پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت نیز گفت: ۴۰۰ میلیون تومان از مطالبات پیمانکار این پروژه پرداخت شده که به زودی عملیات باقیمانده به اتمام می‌رسد.

احمدی به درخواست ۵ هزار تن قیر رایگان در خصوص پروژه‌های بازآفرینی مناطق مختلف اشاره کرد و ادامه داد: موافقیت اولیه برای تخصیص اعتبار قیر رایگان از تهران اخذ شده است

شهردار رشت با بیان اینکه پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سامانه‌های مدیریت و کنترل پروژه جامع منابع انسانی جهت شفاف سازی راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: شهرداری با یک سری مشکلات ساختاری و عملکردی قابل توجه رو به رو شده است.

وی با بیان اینکه ۳۵ درصد هزینه‌های جاری شهرداری را کاهش داده‌ایم، گفت: در خصوص آخرین وضعیت دانشسرا پیگیر خرید این بنا توسط شهرداری هستیم.

کد خبر 5115778

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رشت سید محمد احمدی شورای شهر رشت زباله قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا بوشهر گرگان عکس استانها شهرکرد شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی شهردار رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • توضیح معاون وزیر درباره ادامه کار «طرح نور»
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز