Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تعداد 111 پروژه به همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران در پاییز امسال تکمیل شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز در پاییز امسال، تعداد 111 پروژه را با اعتبار 112 میلیارد و 179 میلیون و 400 هزار تومان معادل 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

121.794.000.000 با همکاری دستگاه‌های بهره‌بردار تکمیل کرده است.
از میان 111 پروژه تکمیل‌شده، هفت پروژه آموزشی (یک پروژه در استان ایلام و 6 پروژه در استان خوزستان)، 15 پروژه ورزشی (یک پروژه در خوزستان، سه پروژه در فارس، دو پروژه در کهگیلویه و بویر احمد، سه پروژه در لرستان، یک پروژه در هرمزگان و پنج پروژه در یزد)، 85 پروژه بهداشتی (22 پروژه خوزستان، هفت پروژه ایلام، 10 پروژه بوشهر، 10 پروژه فارس، 11 پروژه کرمانشاه، چهار پروژه کهگیلویه و بویر احمد، 9 پروژه لرستان، 11 پروژه هرمزگان و یک پروژه خراسان رضوی)، یک پروژه راه در استان خوزستان و سه پروژه آبرسانی در استان خوزستان بوده است.
مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مناطق نفت خیز یک پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده در نخستین نشست بررسی پروژه‌های فنی و ساختمانی این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: همسو با سیاست‌های دولت و رویکردهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دولت سیزدهم، ۸۰ پروژه فنی، عملیاتی و خدماتی با ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد ریال در این شرکت در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی افزود: رفع چالش‌های عملیاتی و خدماتی با استفاده از منابع مالی جاری از برنامه‌های مهم این شرکت در سال پیش بود که با تلاش همکاران در مدیریت خدمات و عملیات بیش از ۸۰ پروژه تعریف و اجرایی شد که ۱۳ درصد آن در حوزه عملیات، ۵۵ درصد در حوزه خدمات و ۳۲ درصد در حوزه مهندسی و ساختمان بود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها با اولویت رفع مشکل‌های ابنیه تأسیسات عملیاتی و پروژه‌های خدماتی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۲۴ پروژه تکمیل شده است، ۱۵ پروژه بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی در حال اجراست که امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

تقی‌زاده مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری را احداث کارخانه آسفالت برای نخستین بار در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دانست و ادامه داد: ایمن‌سازی و تعمیر جاده‌های دسترسی به تأسیسات عملیاتی، اجرای شبکه جدید توزیع آب به منازل سازمانی، تکمیل لوله‌کشی داخلی گاز منازل سازمانی، پروژه احداث پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان و بازسازی استخر شماره یک این شرکت بعد از حدود ۳۰ سال از دیگر پروژه‌های این شرکت بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌های تازه شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۱۴۰۳ گفت: با توجه به بافت فرسوده منازل سازمانی این شرکت یکی از پروژه‌های مهم احداث ۴۸ باب از منازل فرسوده با نقشه جدید بود که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: همسو با خدمات عام‌المنفعه افزون بر ۸۰ پروژه یادشده، پروژه‌های دیگری در این شرکت در حال اجراست که بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده بخش قابل‌توجهی از آن شامل احداث سوله مربوط به خانه بازی کودکان، احداث زمین چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی، احداث نهالستان، تکمیل تونل بین‌شهری امیدیه به میانکوه و پروژه مهم تکمیل جاده امیدیه به جایزان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 6081022 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه _ بصره
  • ضرورت تکمیل پروژه های مهم و زیر ساختی شهرستان های شمال استان
  • سرانه ۳۱ مترمربعی فضای سبز در منطقه چهار شهر قم