Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر شرکت راهور بر لزوم تعیین تکلیف اقدامات عمرانی، جاری و اداری مسکن مهر این شرکت با اولویت تحت پوششین بهزیستی بویژه خانوارهای دارای دو معلول و تحت پوشش کمیته امداد تاکید کرد. 

وی راه و شهرسازی را دستگاه محوری ومسول و شرکت راهور را مسوول انجام این پروژه خواند و از زحمات چند ساله اعضا در قالب شورای مسکن قدردانی و اضافه کرد:  باید از محل اعتبار تن خواه، معوقات شرکت راهور در اجرای پروژه پرداخت و بعد از آن منابع لازم از سوی بهزیستی و کمیته امداد شرایط برای ادامه کار مهیا و افراد واجد شرایط تعین تکلیف نهایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گذر زمان را سبب استیصال هر چه بیشتر خانواده ها و دشوار شدن شرایط برای آنها عنوان و خاطرنشان کرد:  اطلاع رسانی های لازم باید به خانوارها صورت گرفته و نحوه مشارکت آنها مشخص و مسیر برای آنها تسهیل شود.

برچسب‌ها مسکن مهر مسکن میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن میانه مسکن مهر مسکن میانه اخبار کنکور مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری

حسن شمسی‌پور دهکردی تاکید کرد: پارسال ۱۸ هزار پروانه صنفی منقضی شده در استان تعیین‌تکلیف و سامان‌دهی شد.

وی افزود: از مجموع واحد‌های صنفی چهارمحال و بختیاری پروانه کسب ۲۱ هزار واحد منقضی شده بود که در یک‌سال اخیر ۱۸ هزار فقره آن تعیین‌تکلیف و سامان‌دهی شد.

شمسی‌پور بیشترین تخلف‌های صنفی را مربوط به واحد‌های بدون مجوز اعلام و تصریح کرد: افراد جامعه برای هر فعالیت صنفی مختلف باید علاوه بر تهیه مکان مناسب و اقلام شغلی، پروانه کسب و مجوز لازم را هم دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان در چهارمحال و بختیاری

وی یادآور شد: در صورت فعالیت واحد‌های صنفی با پروانه منقضی، نسبت به جریمه و تنبیه‌های قانونی شامل تعطیلی موقت واحد تجاری و یا پلمب واحد کسب‌وکار اقدام می‌‎شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی