Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش عصر امروز در تمرین آماده‌سازی ملی‌پوشان بوکس حاضر شد و از نزدیک شاهد تمرینات‌شان بود.

مسعود سلطانی‌ فر وزیر ورزش به همراه کاوه احمدی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان عصر امروز (چهار شنبه 16 دی ماه) در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران حاضر شد و از نزدیک شاهد تمرین ملی‌پوشان بوکس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، در این بازدید حسین ثوری رئیس فدراسیون و حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس نیز حضور دارند.

مرحله ششم اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس کشورمان برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک در پاریس و بازی های المپیک توکیو، از چهارم دی ماه  با حضور هشت بوکسور (پوریا امیری، احسان روزبهانی، میثم قشلاقی، سیدشاهین موسوی، مسلم مقصودی، باقر فرجی، دانیال شه‌بخش و امید احمدی صفا) آغاز شده است و تا روز 18 دی ماه به طول خواهد انجامید.

اخبار داغ 

دو نماینده مجلس می خواستند درآمد استقلال و پرسپولیس را به حساب تلویزیون بریزند! محمد حسین زاهدی فر، محتمل ترین گزینه برای قضاوت دربی یک زن با قاضی منصوری همراه بود؛ این زن کیست؟ بهترین گلزنان قرن 21 پیش بازی میلان - یوونتوس؛ بزنگاه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند