Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:54:59 GMT

سریالی که بیش از یک میلیارد دقیقه دیده شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۶۲۸۸

سریالی که بیش از یک میلیارد دقیقه دیده شد

به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، در حالی که تنها یک قسمت به پایان سریال آقازاده با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی باقی مانده، قسمت‌های این سریال در مجموع با رد کردن یک میلیارد دقیقه تماشا رکورد زد.

۲۸  قسمت پخش شده سریال آقازاده در فیلیمو تا پایان روز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ نزدیک به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دقیقه توسط مخاطبان تماشا شده که بالاترین رقم دقیقه-تماشا در بین کلیه آثار پخش شده در شبکه نمایش خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه افزایش چشمگیر تماشای قسمت‌های ابتدایی سریال است و همزمان با پایان پخش آقازاده مخاطبان بسیاری تماشای این سریال را به تازگی آغاز کرده‌اند.

در حال حاضر قسمت اول این سریال با بیش از ۸۱ میلیون دقیقه رکورددار دقیقه تماشای یک قسمت از یک سریال در یک سامانه «وی او دی» است.

با توجه به اینکه هنوز پخش یک قسمت از این سریال باقی مانده و دقیقه تماشای قسمت های گذشته همچنان در حال افزایش است و ممکن است این رکورد باز هم شکسته شود.

برچسب‌ها سریال آقازاده فیلیمو حامد عنقا اکران آنلاین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سریال آقازاده فیلیمو حامد عنقا سریال آقازاده فیلیمو حامد عنقا اکران آنلاین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل

سریال افعی تهران قسمت ۸ به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده در ژانر درام اجتماعی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون پیمان معادی, سحر دولتشاهی, آزاده صمدی, پژمان جمشیدی, مریلا زارعی, هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته اند   "دانلود قسمت 8 سریال افعی تهران از لینک زیر" دانلود افعی تهران قسمت 8   بازیگران سریال:
پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی، ماهور نعمتی و… داستان سریال:
دانلود سریال افعی تهران قسمت 8 یک سریال ایرانی در ژانر درام و اجتماعی محصول کشور ایران میباشد در این سریال بازیگرانی چون پیمان معادی , سحر دولتشاهی , پژمان جمشیدی , علی قربان زاده و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. سامان مقدم کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

زمان انتشار قسمت هشتم افعی تهران

قسمت هشتم  سریال افعی تهران روز چهارنشبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 8 صبح از فیلم نت پخش می شود.

 هم اکنون برای تماشای رایگان قسمت جدید سریال افعی تهران قسمت هشتم به آدرس زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 8 افعی تهران

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

 

 

دیگر خبرها

  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • چراغ دریایی
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد