Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که دو تیم عربستانی النصر و الاتحاد از حضور در بازار زمستانی نقل و انتقالات محروم شدند حالا به دنبال این هستند تا بتوانند الهلالی ها را هم وارد این موضوع کنند

به گزارش طرفداری، دو روز پیش بود که اعلام شد دو تیم عربستانی النصر و الاتحاد به دلیل عدم دریافت صلاحیت مالی تا تاریخی مشخص، مشمول محرومیت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت آنها بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی در بازار زمستانی خواهد بود.

پس از این اتفاق بود مدیران و وکلای تیم النصر عربستان به فکر شکایت از همتای آبی پوش خود شدند و پس از آن نیز به دنبال جمع کردن دلایلی برای گفته های خود هستند.

مسئولان تیم النصر عربستان که حالا به همراه الاتحادی ها نمی توانند در بازار زمستانی یارگیری کنند به دنبال ایجاد شرایطی هستند تا به وسیله آن مجوز مالی الهلالی ها را زیر سوال ببرند و آنها را هم وارد محرومیت مالی و ممانعت از یارگیری کنند. النصری ها البته در این راه از الشباب عربستان نیز شکایت کرده اند و باید دید این بار می توانند رقبای خود را خارج از زمین بازی زمین گیر کنند یا به مانند شکایت های بی پایان خود از پرسپولیس تا ماه ها می خواهند مدرک ارائه کنند و به دنبال راه نجات خود در خارج از زمین بازی باشند.

اخبار داغ 

هویت متهمین شرط بندی مشخص شد؛ دو پیشکسوت و یک بازیکن! مهدی تاج با کیست؟ کیومرث هاشمی یا عزیزی خادم دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله لیست میلان برای بازی با یوونتوس؛ یک لشکر غایب ظاهر جدید راجا ناینگولان با موهای صورتی! / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد

سید عباس حسینی گفت: برای سفر عمره ۵۷۰۰ نفر ظرفیت تعریف شده بود که اکنون این ظرفیت تکمیل شده است.

وی افزود: حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند که پس از موسم حج مقدمات سفر این افراد هم انجام خواهد شد.

حسینی در خصوص همکاری کشور عربستان گفت: عربستان در انجام امور مرتبط با عمره مانند صدور ویزا و مقدمات سفر همکاری خوب داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۲۴ اردیبهشت پروازهای حج تمتع آغاز می‌شود و ۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر زائر و عوامل به حج عازم خواهند شد.

وی با بیام اینکه متوسط حضور زائران حج بین ۳۲ تا ۳۳ روز است گفت: دولت در زمینه تخصیص ارز در شورای عالی حج مصوبات خوبی داشته و ارز مورد نیاز حج و عمره‌گزاران تامین شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان