Web Analytics Made Easy - Statcounter

توانا گفت: طی یک عملیات، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق لول کوتاه و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف و صاحبان آنها پس از دستگیری به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید توانا رئیس حفاظت محیط زیست رشتخوار در گفتوگو با صبح توس؛ گفت: طی عملیات مشترک مامورین یگان حفاظت محیط زیست رشتخوار با مامورین انتظامی آن شهرستان یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق لول کوتاه ویک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف و صاحبان آنها پس از دستگیری به مراجع قضائی تحویل گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانا با تقدیر از همکاری ماموران نیروی انتظامی شهرستان، اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر حمل انواع سلاح غیرمجاز توسط اشخاصی در پوشش چوپان و دامدار واستفاده ازآنها در امر شکار غیرمجاز در منطقه شکار و صید ممنوع سده عملیات پایش نامحسوس اقامتگاه‌های موقت کوهستانی آنان به منظور اطمینان از صحت وسقم موضوع در دستور کار قرار گرفت که پس از قطعیت، با همکاری صمیمانه وقاطع فرماندهی ومامورین انتظامی رشتخوار به شکل غافلگیرانه درساعت اولیه روز اجرائی گردید.

وی در پایان، یادآور شد: امیدواریم با افزایش تعاملات و هم افزائی های متقابل در آینده موفقیت‌های بیشتری در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل شود.

 شایان ذکر است، افراد دستگیر شده در این پرونده دارای سوابق قبلی شکار غیرمجاز نیز در شهرستان‌های همجوار بوده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یک قبضه اسلحه شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز