Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویلای غیرمجاز یکی از مدیران کل نهاد ریاست جمهوری در یکی از خوش‌‌ آب و هوا ترین مناطق شرق تهران توسط دستگاه قضایی تخریب شد.

به گزارش فارس، روز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه ویلای غیر مجاز چند میلیاردی یکی از مدیران دولتی توسط دستگاه قضایی تخریب شد.

حکم تخریب ویلای غیرمجاز در یکی از خوش‌‌آب‌وهوا ترین‌ مناطق شهر ارجمند فیروزکوه با حضور نمایندگان دادستان و جهاد کشاورزی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری خبرنگار فارس نشان می‌دهد این فرد فشار زیادی برای جلوگیری از تخریب ویلای خود با استفاده از ارتباطات متعدد به مسؤولان شهرستان وارد کرده است.

عباس رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس این خبر را تایید کرد.

وی گفت: همانگونه که آیت الله رییسی تأکید کردند مبارزه با فساد خط قرمز ندارد و دادستانی بدون ملاحظه به سمت، جایگاه افراد به نحو عادلانه و با قاطعیت با کلیه متخلفین برخورد می کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: مردم بدانند قانون برای همه یکسان است و برای همه به طور مساوی اجرا می‌شود و هیچ اغماضی برای هیچ شخصی صورت نمی‌گیرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Cne

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • ماجرای تخریب ۶۰ ویلای غیرمجاز ۸۰ میلیارد تومانی ؛ گفتم تخریب کافی نیست...
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز