Web Analytics Made Easy - Statcounter

خشونت خانگی در سراسر جهان جنایت های زیادی را رقم زده که اکثر قربانیان آن زنانی هستند که از سوی شوهر ، پدر و برادر خود مورد خشونت و آزار قرار گرفتند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در یکی از ولایت های افغانستان دختری 18 ساله به نام زینب با نوشیدن تیزآب خودکشی کرد.

این دختر 18 ساله که از سوی خانواده اش وادار به ازدواج با مردی 58 ساله شد شب گذشته پس از ضرب و شتم های وحشیانه شوهرش با تیزآب خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر این دختر در صحبت هایش با ماموران پلیس گفت که دخترش را در سن 12 سالگی شوهر داده و متوجه اذیت و آزار های دامادش نیز شده بود اما نمی توانست برای دخترش کاری بکند تا این که شب گذشته متوجه شد دخترش در اوج جوانی به دلیل از دست دادن تحمل خود در برابر این آزار ها خودکشی کرده است.

در جریان خودکشی این دختر مرد بی رحم که با کتک زدن های همسر جوانش مرگ او را رقم زد دستگیر و اعتراف کرد به خاطر اختلافات زناشویی همسرش را کتک زده است.

رنج ناشی از این درگیری سبب شد دختر جوان تاب و تحمل خود را از دست داده و در اقدامی دست به خودکشی با تیزآب بزند.

در حال حاضر با شکایت خانواده این دختر رسیدگی به پرونده و شکایت آن ها آغاز شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خشونت خانگی خودکشی اخبار حوادث خودکشی ضرب و شتم جنایت اختلاف خانوادگی درگیری زناشویی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران کرونا خودکشی قیمت مرد بورس درگذشت کودک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد