Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آبادی گفت: برق به عنوان کالای بسیار ارزشمند باید در زندگی ما نقش آن گسترش پیدا کند و به سمت برقی سازی مانند برقی سازی ناوگان حمل و نقل حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « عباس علی آبادی» در مراسم افتتاح اولین ایستگاه شارژخودروهای برقی شرق کشور و امضا تفاهم نامه انجام مطالعات جامع برقی شدن سیستم حمل ونقل عمومی مشهد بیان کرد: خدا را شاکرم که در صنعت برق اولین چراعی که در این کشور روشن شد، در بارگاه امام رضا (ع) در ۱۲۰ سال گذشته بود و در خودروی برقی نیز به عنوان نخستین شهر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت مپنا با اشاره به تغییر زندگی مردم در استفاده از انرژی ها به ویژه برق گفت: هر کسی باید یادبگیرد به اندازه سهم خود از انرژی استفاده کند. همچنین در سمت مصرف باید اقدامات مهمی انجام شود اول اینکه اسراف نکنیم و زندگی خو را تغییر دهیم و در بحث تقاضا نیز باید کاهش صورت گیرد که با برقی سازی این مهم انجام می شود.

 

وی گفت: برق کالای بسیار ارزشمندی است که باید در زندگی ما نقش آن گسترش پیدا کند و باید به سمت برقی سازی برویم و لوله های گاز باید از منازل خارج شود.

 

علی آبادی در خصوص شرکت مپنا نیز بیان کرد: این شرکت ۴۶ میلیون سهام دار دارد که سهامداران اصلی آن مردم هستند.

 

 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت مپنا شهرداری مشهد برقی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد

رییس شورای اسلامی شهر مشهد از تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد با اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

دیگر خبرها

  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد