Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/003Co4

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده جانسون برای تصویب لایحه کمک به اسرائیل

مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد تلاش می‌کند تا هفته جاری لایحه کمک‌ها به اسرائیل را در کنگره به تصویب برساند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد تلاش می کند تا پس از حمله انتقام جویانه موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل، در هفته جاری لایحه کمک ها به اسرائیل را در کنگره به تصویب برساند.   

وی در مصاحبه با فاکس نیوز اظهار کرد ما هفته جاری برای تصویب این لایحه تلاش می کنیم و در حال حاضر جزئیات این بسته کمکی در کنار هم قرار گرفته است. ما به دنبال گزینه ها و موضوعات مکمل هستیم.

دفتر جانسون از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد اما انتظار می رود وی عصر امروز با قانون گذاران کنگره از جمله مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی کنگره درباره موضوعات امنیت ملی دیدار و گفتگو کند.

این در حالی است که پیشتر دو بار تلاش جانسون برای تصویب لایحه کمک به اسرائیل بدون اختصاص هیچ کمکی برای اوکراین بی نتیجه مانده است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حالی این اظهارات را بیان کرد که کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد جو بایدن، در تماسی تلفنی با مایک جانسون رئیس کنگره، چاک شومر رهبر اکثریت سنا، میچ مک کانل رهبر اقلیت سنا و حکیم جفریس رهبر اقلیت کنگره، درباره حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل و ضرورت ارسال کمک های خارجی به کشورهای دوست و متحد، تاکید کرد.

براساس این بیانیه، بایدن در این تماس تلفنی، بر نیاز فوری به اقدام کنگره برای تصویب این لایحه مکمل امنیت ملی در سریعترین زمان ممکن تاکید کرد در حالی که مایک جانسون رئیس کنگره با فشارهای فزاینده‌ای برای به رای گذاشتن لایحه کمک های خارجی برای کشورهای دوست و متحد آمریکا در صحن علنی کنگره روبروست. این لایحه پیشتر در سنای آمریکا به تصویب رسیده اما تاکنون به دلیل مخالفت برخی جمهوری خواهان در کنگره به رای گذاشته نشده است.

این در حالی است که روز گذشته استیو اسکالیس رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از حمله تلافی جویانه موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی به اسرائیل قانون گذاران کنگره با تغییر در برنامه جلسات خود، لایحه اختصاص بودجه حمایتی برای رژیم اسرائیل و پاسخگو کردن ایران بعد از این حمله را هفته آینده بررسی می کنند.

براساس این گزارش، هنوز مشخص نیست که اسکالیس به یک لایحه جداگانه کمک ها برای رژیم صهیونیستی اشاره می کند و یا منظور او همان لایحه مکمل 95 میلیارد دلاری در بودجه آمریکاست که شامل 14 میلیارد دلار کمک برای این رژیم، به علاوه 60 میلیارد دلار کمک برای اوکراین، و اختصاص بودجه کمکی برای تایوان در مقابله با نفوذ چین و اختصاص میلیاردها دلار کمک های بشردوستانه است.

این لایحه مکمل در فوریه سال جاری با حمایت 70 درصد اعضای سنا به تصویب رسید اما در کنگره مسدود باقی مانده و به رای گیری گذاشته نشده است زیرا قانون گذاران کنگره با اختصاص بودجه کمکی بیشتر برای اوکراین مخالف هستند. این لایحه همچنین با مخالفت گروهی از دموکرات های چپ گرا که به اختصاص کمک های بیشتر برای اسرائیل در حالی که مردم بی گناه غزه را قتل عام می کند، روبرو شده است.

در همین حال، سناتور میچ مک کانل در بیانیه‌ای از قانون گذاران کنگره خواست تا با لایحه اختصاص بودجه کمکی بیشتر از جمله کمک ها برای اوکراین و تایوان، موافقت کنند. براساس این بیانیه، این لایحه مکمل برای امنیت ملی، که ماه هاست در انتظار اقدامی جدی از سوی قانون گذاران کنگره است، منابع مهمی را برای اسرائیل و نیروهای نظامی ما در منطقه فراهم می کند.

بامداد شنبه 25فروردین، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به‌سمت اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

به گزارش تسنیم، این عملیات در پاسخ به حمله روز 13 فروردین رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ارشد ایرانی در این کشور است.

همچنین پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و به تیتر یک اکثر رسانه‌ها تبدیل شد.

در همین حال جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با بی‌سابقه خواندن پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این حملات تأسیسات نظامی اسرائیل را هدف قرار داده است.

وی با محکوم کردن این پاسخ موشکی و پهپادی قاطع ایران گفت: با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تلفنی صحبت کردم تا بر پایبندی شدید ایالات متحده به امنیت اسرائیل تأکید کنم.

وی مدعی شد: به اسرائیل برای سرنگونی تمام پهپادها و موشک‌های شلیک‌شده به‌لطف سامانه‌هایمان که برای انهدام موشکهای بالستیک در منطقه مستقر کرده‌ایم، کمک کردیم.

بایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شدبایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!واکنش بایدن به پاسخ انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا
  • وعده جانسون برای تصویب لایحه کمک به اسرائیل
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • مقایسه‌ی بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا (+ اینفوگرافی)
  • (اینفوگرافیک) مقایسه‌ی بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا
  • دستگیری سارقان بزرگراه صدر در شمال کشور
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • نگرانی اغلب معلمان آمریکایی از وقوع تیراندازی در مدارس
  • تیراندازی در تنسی آمریکا/ یک افسر پلیس به همراه مظنون کشته شدند