Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@11:21:00 GMT

دربی ایرانی‌های یونان به سود یاران انصاری‌فرد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۸۹۴۰

دربی ایرانی‌های یونان به سود یاران انصاری‌فرد

پانتولیکوس در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل آ. ا. ک آتن شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که کریم انصاری‌فرد را برخلاف مسابقه گذشته‌اش در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در حالی در ورزشگاه اسپیروس لوئیس به مصاف پانتولیکوس رفت که محمدرضا آزادی جزو نفرات ذخیره این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 کونستانتینوس گالانوپولوس، هافبک ۲۳ ساله آ. ا. ک آتن در دقیقه ۴۱ دروازه یاران آزادی را  باز کرد و نیمه اول با برتری هم‌تیمی‌های کریم انصاری‌فرد خاتمه یافت.


پانتولیکوس که برای جبران نتیجه نیمه دوم را آغاز کرده و از دقیقه ۶۴ محمدرضا آزادی را به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب داشت، در نهایت این بازی خارج از خانه را برابر یاران انصاری‌فرد واگذار کرد.


تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با برتری یک بر صفر مقابل پانتولیکوس ۲۷ امتیازی شد و جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ یونان را حفظ کرد و یاران آزادی هم با ۱۱ امتیاز در رتبه دوازدهم ایستادند.


کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن که ۱۳ بار در سوپر لیگ یونان به میدان رفته و ۷ گل به ثمر رسانده، برای نخستین بار در فصل ۲۱-۲۰۲۰ به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی بازی نکرد و تا پایانِ دیدار با پانتولیکوس نیمکت‌نشین بود.


محمدرضا آزادی، مهاجم سابق تراکتور و کنونی پانتولیکوس نیز که پس از دو حضور تعویضی، در دیدار اخیرشان به‌صورت کامل جزو نفرات ذخیره بود، امشب برابر آ. ا. ک آتن ششمین بازی فصل خود را در سوپر لیگ یونان انجام داد.

یونان محمدرضا آزادی کریم انصاری فرد آ ا ک آتن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یونان محمدرضا آزادی کریم انصاری فرد آ ا ک آتن کریم انصاری فرد سوپر لیگ یونان محمدرضا آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن کریم آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور نماید و بر این باور است که با بذر نا امیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست دهد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه قدر این فرصت‌های معنوی را باید دانست، افزود: دشمنان فرصت دیدن این جمع‌ها و وحدت را ندارند و دائماً در حال توطئه هستند و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند.

وی پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت نیروهای مسلح را زبانزد دانست و ادامه داد: همه این موفقیت در ذیل سایه ولایت به وجود می‌آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دل‌ها را به خدا نزدیک تر می‌کند و و سبب قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود و کسانی که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی به دور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرائت آیات وحی پرداخت.

گفتنی است، در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر پس از اجرای برنامه‌های قرآنی تقدیر شد.

کد خبر 6064492

دیگر خبرها

  • دریادار ایرانی: دشمنان به ناامیدسازی مردم متوسل شده اند
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • النخاله در ورزشگاه آزادی: قطعا اسرائیل را شکست خواهیم داد