Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-22@23:31:53 GMT

اجرای قانون جامع ایثارگری در 1400

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۹۷۶۱

محمدباقر قالیباف بامداد امروز به همراه جمعی از مسؤولان استانی از جمله نمایندگان مجلس، استاندار، فرمانده سپاه و ... با حضور در گلزار شهدای شهرکرد ضمن ادای احترام به شهدا با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

رئیس قوه مقننه در پاسخ به سوال یکی از شهروندان شهرکردی در خصوص تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر گفت: در حال حاضر چندین نوع قرارداد وجود دارد که در مجلس در حال اصلاح و تبدیل به دو وضعیت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی بخشی از قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در سال 99  و بخش دیگر در سال 1400 اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی و قراردادی به پیمانی ایثارگران در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف نمایندگان مجلس قالیباف محمدباقر قالیباف قانون جامع ایثارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره کلیات و جزئیات لایحه دوفوریتی تمدید مدت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، با تصویب این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

ماده واحده- مهلت اجرای آزمایشی قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/۴/۱۳ از تاریخ اتمام آن مهلت ۱۴۰۲/۴/۱۳ به مدت ۲ سال تمدید می‌شود.

قانون اساسنامه شرکت ملی پست مشتمل بر ۳۴ ماده و ۱۵ تبصره در جلسه مورخ سیزدهم تیرماه یکهزار و سیصد و نود و پنج کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی تصویب شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۶ به تأیید شورای نگهبان رسید.

کد خبر 6085404 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد
  • وضعیت نرخ باروری در کشور بعد از اجرای قانون جوانی جمعیت
  • جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند