Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:13:27 GMT

خداحافظی دلسوختگان با نتایج ضعیف در دور برگشت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۹۸۰۵

خداحافظی دلسوختگان با نتایج ضعیف در دور برگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال «دلسوختگان اهل بیت (ع) قم» در دور برگشت گروه دوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از ظهر چهارشنبه در گرمسار برابر تیم «آروین قالا ماکو» به تساوی ۷- ۷ رسید.

نماینده قم با سرمربیگری علی اصغر احمدی بازیکن سال‌های نه چندان دور فوتسال قم در تیم دلسوختگان در این مرحله با تیم‌های «جنرال ویند سقز»، «فلز گرمسار»، «پدیده فیروزکوه»، «آیندگان بندرعباس» و «آروین قالا ماکو» هم گروه بود و از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه ۱۳۹۹ در دور رفت این رقابت‌ها در بندرعباس با حریفان خود رقابت کرد و نتایج خوبی را هم کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در بازی‌های دور برگشت که از سیزدهم تا هفدهم دی ماه در گرمسار برگزار شد، نماینده قم در ۵ بازی متحمل ۴ شکست و یک تساوی در بازی آخر شد.

دو تیم برتر این گروه یعنی «آیندگان بندرعباس» و «سبحان فلز گرمسار» به مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کردند در مرحله بعد برای رسیدن به لیگ دسته یک با یکدیگر تلاش خواهند کرد.

نماینده قم با انجام ۱۰ بازی، ۲ برد، ۳ تساوی و ۵ شکست و کسب ۹ امتیاز در رده پنجم جدول شش تیمه گروه «ب» قرار گرفت.

تیم دلسوختگان اهل بیت (ع) قم همان تیم مطرح ارم کیش، کیش ایر، ماهان تندیس، یاسین پیشرو و هیأت فوتبال در ادوار مختلف لیگ برتر بود که با مدیریت ضعیف هیأت فوتبال سابق به لیگ دسته اول و سپس دسته دوم سقوط کرد و با پایان کار در این فصل، برای بازگشت به لیگ دسته اول باید در فصل آینده مسابقات را در شهرهای مختلف برگزار کند تا به لیگ‌های بالاتر صعود کند.

کد خبر 5116249

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فوتسال لیگ دسته دو فوتسال اخبار ورزشی قم قاسم سلیمانی ویروس کرونا آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان بوشهر عکس استانها شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  دور رفت این مسابقات برای سه روز به میزبانی سالن دانشگاه آزاد سالامی واحد گرمسار برگزار شد و تیم بسکتبال گرمسار توانست نمایندگان تهران، کرج و اصفهان را مغلوب کند.
تیم بسکتبال شوان گروه پارسه ابتدا تیم نفت و پالایش اصفهان را شکست داد و سپس مقابل مهگل کرج نیز با پیروزی با اختلاف ۲۰ امتیاز برد و در بازی پایانی خود در دوره رفت توانست عقاب تهران را با نتیجه ۱۰۱ بر ۷۹ شکست دهد و به عنوان تیم صدرنشین گروه به رمحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ ملی بسکتبال راه پیدا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • برنامه روز پنجم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان
  • نخستین برد ژاپن در فوتسال جام ملت‌های آسیا