Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلطانی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان دمای فعلی شهر زنجان را منفی ۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دمای شهر زنجان نسبت به مدت مشابه روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان دمای هوای کمینه و بیشینه در خیرآباد ۱۶- و ۵،  سجاس ۱۴- و ۷، فرودگاه زنجان ۱۳- و ۶، باش قشلاق گرماب ۱۳- و ۶، صائین قلعه ۱۲- و ۴،  گرماب ۱۲- و ۴، حلب ۱۲- و ۶، زرین رود ۱۱- و ۷، ابهر ۱۱- و ۸، دندی ۱۰- و ۷، ماهنشان ۱۰- و ۶، دانشگاه زنجان ۹- و ۸، زنجان ۹- و ۷، فیله خاصه ۹- و ۵، پری ۸- و ۵، قیدار ۸- و ۴، خرمدره ۸- و ۶، گیلوان ۴- و ۱۲، چورزق ۱- و ۱۲ و آببر ۰ و ۱۰ درجه سانتیگراد گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، دمای هوای این استان به تدریج روند افزایش یافته و به نسبت به هفته جاری هوای گرمتری را در زنجان شاهد خواهیم شد.  

سلطانی افزود: برابر بررسی نقشه‌های هواشناسی، تا اواسط هفته شرایط جوی پایداری در منطقه حاکم خواهد بود و با توجه به پایداری شرایط جوی و وقوع وارونگی دمایی در ساعات اولیه امروز افزایش میزان آلاینده‌ها در مناطق صنعتی و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی اظهار داشت: آسمان تا چند روز آینده در اغلب مناطق غالبا صاف و گاهی با وزش باد ملایم نیز همراه خواهد شد و احتمال افزایش آلاینده‌های هوا در مناطق صنعتی استان طی امروز و فردا /پنجشنبه و جمعه/ وجود دارد.

در حال حاضر استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقرند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا آلودگی هوا زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا آلودگی هوا زنجان تغییرات آب و هوا آلودگی هوا زنجان سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۷ درجه را نشان می‌دهد که پنج درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۵۰ درصد و دید افقی پنج هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۵ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان