Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مخاطبان فارس با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای درباره برگزاری حضوری امتحانات در برخی مدارس سمنان پرسیده و گفته بودند: «مگر امتحانات حضوری مدارس لغو نشده بود؟ برخی معلمان کلاس اول گفته‌اند که دانش‌آموزان باید دو روز حضوری برای امتحان در مدارس حاضر شوند.

از طرفی، در کلاس‌های سوم به بالاتر، امتحانات مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش‌آموزی که در شرایط کلاس حضوری شرکت نداشته و تمام آموزش او مجازی بوده، چطور امتحان حضوری بدهد؟

خبرنگار فارس، موضوع را با محمدمهدی ملائیان، رئیس اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در میان گذاشت.

در پاسخ گفته شد: برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری در شهرها و مناطقی که از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی هستند، وجاهت قانونی ندارد.

رئیس اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: فقط برگزاری امتحانات پایه‌های اول و دوم ابتدایی در شهرهایی که به رنگ زرد هستند، منوط به نظر و تأیید ستاد مدیریت مقابله با کرونای هر شهرستان و با رعایت دقیق و سخت‌گیرانه شیوه‌نامه‌ها و ضوابط بهداشتی امکان‌پذیر است.

ملائیان بیان کرد: والدین دانش‌آموزان می‌توانند تخلف مدارس را به شماره تلفن 33331749 به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی (بازرسی) اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اطلاع داده و پیگیری کنند.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان سمنان آموزش و پرورش امتحانات حضوری ضوابط بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد