Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@19:24:38 GMT

اظهارات آیت الله رییسی در جلسه شورای اداری کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۱۳۰۹

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان-خبرگزاری میزان - آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه ۱۸ دی) در نوزدهمین سفر استانی خود وارد کرمانشاه شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی کرمانشاه قرار گرفت. در ادامه اظهارت وی در جلسه شورای اداری کرمانشاه را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه: اظهارات آیت الله رییسی در جلسه شورای اداری بجنورد برچسب ها: آیت الله رییسی سفر استانی کرمانشاه رییس قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رییسی سفر استانی کرمانشاه رییس قوه قضاییه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست آغاز طرح جهادی خدمات رسانی به مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه، با اشاره به حضور قریب نیمی از جمعیت استان در شهر کرمانشاه، گفت : در همین راستا پرداختن به مشکلات این شهر و رفع آنها برای مسئولین استانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: با توجه به جمعیت شهر کرمانشاه و مسائل و مشکلاتی که در آن وجود دارد، نیاز است که رسیدگی به مناطق شهر در یک برنامه هم افزا و جدی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، مشکلات و مسائل حل نشده بسیاری در شهر کرمانشاه وجود دارد و مردم هم کار‌های انجام شده را رصد می‌کنند و هم مشکلات را می‌بینند، بنابراین نیاز است که با حضور میدانی و عملیاتی و با یک کار کارشناسی و با یک برنامه زمانبندی توافقی نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

صحرایی گفت: در همین راستا امروز بازدید‌ها و حضور میدانی خود را همراه با فرماندار و شهردار کرمانشاه و جمعی از مسئولین شهرداری از منطقه پنج شهرداری آغاز کردیم.

وی افزود: انتخاب این منطقه به عنوان اولویت اول هم به لحاظ وسعت و جمعیت بالای این منطقه و نیز موقعیت قرارگیری این منطقه است که ورودی شهر برای بسیاری از مسافران است و از طرفی بزرگترین مجموعه‌های تفریحی و گردشگری شهر در این منطقه قرار دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: در بازدید صورت گرفته از بخش‌های مختلف این منطقه مسائل مختلف مانند ساخت و سازها، نظافت و رفت و روب شهری، آسفالت و اصلاحات پارک‌ها و بوستان‌ها و کانال‌های آب و ... رصد شده و در نهایت منجر به تصمیماتی در سطح منطقه شد که قرار است با یک زمانبندی کارشناسی توافقی انجام شود.

وی افزود: در بحث پیگیری مصوبات هم معاونت عمرانی و هم بازرسی استانداری نظارت خواهند داشت و روند کار‌ها را پیگیری می‌کنند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: انجام برخی از مصوبات نیازمند همکاری بین سازمانی است که فرماندار کرمانشاه در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد دارد.

صحرایی گفت: بخش عمده وظایف هم بر عهده شهرداری است که قرار است با یک زمانبندی مشخص اجرایی شود.

تابستان امسال چهره منطقه ۵ شهرداری زیباتر می‌شود/ مردم باید تغییرات را مشاهده کنند

وی خاطرنشان کرد: طبق توافق صورت گرفته قرار است قسمت مهمی از مصوبات امروز تا پیش از شروع تابستان اجرایی شود، به نحوی که برای مردم محسوس و ملموس باشد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: علاوه بر نظارت در مجموعه‌های اداری حتما مصوبات امروز باید بصورت منطقه‌ای اعلام شود، چرا که بهترین ناظر برای پیگیری اقدامات خود مردم منطقه هستند.

وی تصریح کرد: نکته مهم در اجرای مصوبات تمرکز بر کیفیت کار است و نباید برای سرعت بیشتر کیفیت را قربانی کرد و مردم باید کیفیت اجرا‌های مصوبات را مشاهده کنند.

صحرایی خاطرنشان کرد: اعتبارات اصلی اجرای مصوبات برعهده خود شهرداری است و جایی که اعتبارات میان بخشی نیاز است، از روش‌های تهاتر و ... استفاده می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رییسی به کراچی رفت
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • رییسی: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • آیت الله رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر