Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با بیان اینکه سلاح بزرگ ایمان فوق همه سلاح ها است، گفت: حمله موشکی به پایگاه عین الاسد سیلی اول ایران به استکبار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۸ دی) در دیدار  با فرماندهان نظامی و انتظامی استان به مناسبت یوم الله حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به پایگاه شیطان بزرگ عین الاسد با اظهار کرد: سلاح بزرگ ایمان فوق همه سلاح ها است و کسی که به قدرت لایزال الهی متصل شد در هر شرایطی پیروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیروزی تنها غلبه ظاهری نیست بلکه پیروزی در میدان علم، عقل و در معنی حقیقت انسانیت است.

 

وی خطاب به نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران، افزود: شما در جایگاهی هستید که بر اساس اخبار واصله، پیشگویی های معصومین و جریان آخر زمان که پیامبران دیگر هم به آن اشاره کردند میدان آزمایش مردان بزرگ است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به جایگاه شهر قم در روایات، ادامه داد: بر اساس روایات «سَیَأْتِی زَمانٌ تَكُونُ بَلْدَةُ قُمَّ وَ اَهْلُها حُجَّةً عَلَی الْخَلائِقِ؛ زمانی فرا می‌رسد كه شهر قم و اهل آن، حجت و راهنمای همه خلايق می‌باشند».

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در حدیثی دیگر از امام صادق(ع) آمده است که زمانی می‌رسد که علم از شهر کوفه کوچ می‌کند و در شهر قم ظاهر می‌شود و شهر قم مرکز علم می‌شود به گونه‌ای که در کره زمین هیچ‌کس باقی نمی‌ماند مگر اینکه حجت بر آن‌ها تمام شود که نزدیک به ظهور حضرت قائم(عج) این اتفاق می‌افتد.

 

به گفته وی امام موسی کاظم علیه السلام در روایتی به ویژگی مردم قم پرداخته اند و فرمودند: «مردی از قم مردم را به حق فرا می‏ خواند و گروهی استوار، چون پاره‏ های آهن، پیرامون او گرد می‏ آیند».

 

آیت الله عبادی خطاب به حاضریت در جلسه، گفت: جای بسیار شکر است که خداوند توفیقی عنایت فرموده که انسان در جایگاهی قرار بگیرد که مصداق عینی قابل رویت ائمه اطهار علیه السلام قرار بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیروزی یعنی روسفیدی، ادامه داد: در این دنیایی که باطل و ظلم و بی عدالتی و استبداد حاکم است و کار غول های بیابانی که هیچ منطقی ندارند کشتن خوبان و عدالتخواهان است چه روسفیدی بهتر از این که خداوند توفیقی دهد که شما به عنوان سمبل در نزد دوست و دشمن، شرق و غرب در مقابل ستمگران عالم ایستادگی و مقاومت کنید.

 

وی با اشاره به اینکه حمله موشکی به پایگاه عین الاسد سیلی ابتدایی ایران به استکبار بود و به گفته سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شاگردان مکتب شهید سلیمانی اول استخوان آمریکایی‌ها را خرد خواهند کرد و بعد از منطقه بیرونشان خواهند کرد، گفت: امیدواریم زمینه و شرایط لازم جهان به حد نصابی برسد که فرمانده اصلی جهان را زیارت کنیم.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیلی اول حمله موشکی به پایگاه عین الاسد نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امریکایی ها حمله موشکی عین الاسد آیت الله شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران

حزب الله لبنان پایگاه های نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی شبعا و شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی و آتش توپخانه قرار داد.

به گزارش مشرق، رزمندگان حزب الله لبنان پایگاه زبدین در مزارع شبعا و پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات کفرشوبا را هدف حمله قرار دادند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد رزمندگان حزب الله پایگاه زبدین در مزارع اشغالی شبعا را با هدف آتش توپخانه قرار دادند.

همچنین در عملیات دیگری، رزمندگان حزب الله، پایگاه رویسات العلم در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله موشکی قرار دادند که اهداف مذکور به دقت مورد اصابت قرار گرفت.

از سوی دیگر، آژیر خطر در شهرک های ادمیت، ایلون، حانیات، یعرا و عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی گزارش دادن فرمانده ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی به مقامات محلی این منطقه اعلام کرده است، نمی توانم به شما تضمین بدهم که در تابستان قادر به بازگشت به شهرک هایتان خواهید بود.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • عطا الله مهاجرانی: در حمله موشکی ایران هدف اصلی پایگاه «نواتیم» بود