Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت آموزشی دانشگاه اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در صورت ایجاد اختلال فنی در زمان برگزاری آزمون، امکان برنامه ریزی و تجدید آزمون با هماهنگی گروه آموزشی وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت آموزشی دانشگاه اصفهان در اطلاعیه ای، دستورالعمل برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اطلاعیه، اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان موظف شده اند که در نمره نهایی دانشجویان، ارزیابی‌های کلاسی را حتما لحاظ کنند. برگزاری امتحان به شیوه شفاهی نیز در صورت صلاحدید استاد و بنا به ماهیت درس امکان پذیر است. همچنین استادان این دانشگاه می‌توانند برای برگزاری امتحانات از سایر سامانه‌های آموزشی استفاده کنند.

همچنین مدیریت آموزشی دانشگاه اصفهان استادان را ملزم می‌کند قبل از فرارسیدن زمان برزگاری آزمون، سوالات را در سامانه بارگذاری کنند و از برگزاری صحیح آزمون، اطمینان داشته باشند.

این اطلاعیه به دانشجویان و استادان اطمینان می‌دهد که در صورت ایجاد اختلال فنی در زمان برگزاری آزمون، امکان برنامه ریزی و تجدید آزمون با هماهنگی گروه آموزشی وجود خواهد داشت.

مدیریت آموزشی دانشگاه اصفهان مهلت ثبت نمرات دانشجویان دوره کارشناسی را ۱۰ روز پس از آزمون و نمرات دانشجویان تحصیلات تکمیلی را ۳۰ روز پس از آزمون اعلام کرده است. اساتید این دانشگاه برای ثبت نمرات پروژه ها، کارآموزی، کارورزی، تمرین پژوهشی و پایان نامه مقطع کارشناسی تا تیرماه سال آینده مهلت دارند.

در لینک زیر می‌توانید متن کامل این اطلاعیه را مشاهده کنید: دستورالعمل برگزاری امتحانات دانشگاه اصفهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان امتحانات پایان ترم امتحانات مجازی مدیریت آموزشی دانشگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید