Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: امروز همزمان با سراسر کشور مرحله ثبت نام طرح ملی مسکن در استان قزوین البته با ظرفیت محدود آغاز شده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان، این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان در شهر‌های قزوین، الوند، محمدیه، بیدستان و شریفیه انجام می‌شود که همه آن‌ها به صورت متمرکز در اراضی ناحیه شهری مهرگان پیش بینی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارک قدم افزود: متقاضیان این شهر‌ها می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir برای ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصاء شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب می شوند که از طریق ارسال پیامک به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی طرح ملی مسکن واحد مسکونی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار فرهاد سبحانی مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: اگر ما فعالیت فرهنگی- دینی داشتیم یعنی روی سالم‌سازی مرکزی و قلب تشکیلات کار کرده‌ایم، اهمیت این مسئله فوق‌العاده است، اگر فعالیت فرهنگی و دینی نکردیم کم‌کم افراد رو به رشوه، خیانت، اختلاس و بدی‌های متعدد دیگر می‌روند.

وی یادآور شد: خدای متعال در آیه ۵۸ سوره نساء می‌فرماید (خدا قاطعانه به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بازگردانید و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید به عدالت داوری کنید، یقیناً فرمان بازگردانیدن امانت و عدالت در داوری نیکو چیزی است که خدا شما را به آن موعظه می‌کند، بی‌تردید خدا همواره شنوا و بیناست).

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: خداوند در این آیه فرمان و دستور داده که امانات را به اهلش برسانید و عدالت را رعایت کنید، ما هر کجا که هستیم و هر کاری که می‌کنیم امانت‌دار مردم هستیم و باید این امانت را به اهلش برسانیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: اگر به مردم می‌گوییم پولی به حساب صد واریز کنند خودمان هم در این امر مشارکت داشته باشیم تا کارهایمان برکت پیدا کند، این مهم نیست که مشارکت شما کم یا زیاد باشد، این مهم است که با رضایت خاطر باشد، خدای متعال در آیات ۲ و ۳ سوره صف می‌فرماید (ای کسانی که ایمان آورده‌اید چرا چیزی می‌گویید که انجام نمی‌دهید، نزد خدا سخت ناپسند است که چیزی را بگویید و انجام ندهید).

وی بیان کرد: تلاش کنیم کار‌هایی که می‌کنیم برای خدا باشد، خدای متعال در آیه ۹۶ سوره نحل می‌فرماید (آنچه پیش شماست تمام می‌شود و آنچه پیش خداست پایدار است و قطعاً کسانی را که شکیبایی کردند به بهتر از آنچه عمل می‌کردند پاداش خواهیم داد).

امام جمعه قزوین عنوان کرد: کاری که برای خدا نباشد هیچ ارزشی ندارد، اما اگر کار روزانه‌تان را با نیت خدایی انجام دهید ماندگار و پایدار خواهد بود، هر چیزی را که به خدا بسپارید برای همیشه باقی می‌ماند، برای مثال لحظات دلسوزی شما برای مردم هیچ وقت گم و تمام نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: باید لیله‌القدری عمل کنیم، ما در لیله‌القدر به خدا ربط پیدا می‌کنیم، در هر کجا که باشیم به خدا بگوییم ما می‌خواهیم بنده تو باشیم، برای اینکه تو به ما گفتی من جن و انس را مگر برای عبادت خلق نکردم، بنابراین کار من باید عبادت باشد.

وی بیان کرد: در لیله‌القدر اولین کاری که می‌کنیم این است که به خدا ربط پیدا می‌کنیم و می‌گوییم خدایا ما را ببین، ما می‌خواهیم تمام زندگی‌مان بندگی تو باشد، در گام دوم حساب می‌کنیم که ما سال گذشته چه کرده‌ایم، این آموزه لیله‌القدر است، شما هم حساب کنید ببینید چقدر برای حساب صد جذب کرده‌اید، چقدر خیّرین را به میدان آورده‌اید، چقدر خودتان خیّر شده‌اید، چقدر خدمت کرده‌اید، چقدر امانت‌های مردم را صحیح و سالم به دستشان رسانده‌اید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی یادآور شد: در گام سوم نیز چشم‌انداز تعریف کنید که قرار است در سال آینده چه کنید؟ بنابراین لیله‌القدر برای همه شئون زندگی ما برنامه دارد، لیله‌القدر نماز، روزه، صله رحم، جوانمردی، حق‌گویی، حمایت از مظلوم را در بر می‌گیرد.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: در استفاده از زمین تا جایی که امکان دارد زمین‌ها را درجه‌بندی کنید، برای مثال بگویید این زمین درجه یک کشاورزی است، این زمین درجه دو یا سه است، تا جایی که امکان دارد زمین‌هایی که درجه یک یا دو کشاورزی هستند برای مسکن استفاده نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان