Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو گفت: در صورتی که واحد‌های مجاز تعمیرات خودرو بر خلاف تعرفه اقدام به دریافت هزینه اضافه کردند، با گزارش به اتحادیه به سرعت با واحد متخلف برخورد می‌شود. خبرگزاری میزان - علیرضا نیک آیین در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به نحوه محاسبه اجرت تعمیران خودرو اظهار کرد: در ابتدای سال نرخنامه مصوب تعمیرات با جزئیات به صورت رسمی اعلام می‌شود و تعمیرکاران موظف هستند لیست نرخ نامه و مجوز فعالیت را در معرض دید مراجعان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تصریح کرد: این قوانین در بسیاری از واحد‌های مجاز رعایت می‌شود، اما متاسفانه بسیاری از واحد‌های غیر مجاز از اجرای این طرح سر باز می‌زنند. بیشتر بخوانید: شورای رقابت یا رفاقت با خودروسازان؟ / هزینه‌های سرباری که از جیب مردم می‌رود! وی افزود: در صورتی که واحد‌های مجاز تعمیرات خودرو بر خلاف تعرفه اقدام به دریافت هزینه اضافه کردند، با گزارش به اتحادیه به سرعت با واحد متخلف برخورد می‌شود.
نیک آیین با اشاره به تعداد واحد‌های تعمیر خودرو غیر مجاز در سطح تهران اظهار کرد: وسعت تهران و بضاعت کم اتحادیه باعث دریافت گزارش‌های فراوانی از ازدیاد واحد‌های غیر مجاز حکایت دارد، اما با توجه به بضاعت نسبت به برخورد با این واحد‌های اقدام می‌شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی اتحادیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اتحادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898853

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز