Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان از ۲ طرح عمرانی در دست اقدام شهرستان سیل زده پلدختر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(18دی) در بازدید از ۲ طرح احداث دیواره ساحلی و ایستگاه پمپاژ دشت واشیان پلدختر، اظهار داشت: تسریع در فعالیت های عمرانی برای خدمت رسانی به مردم ضروری است.

 

استاندار لرستان افزود: تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام می تواند بستری برای تحقق رشد و توسعه استان و تقویت خدمت رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با اشاره به خسارت گسترده سی98 در شهرستان پلدختر، اظهار داشت: تاکنون گام های مهمی در راستای بازسازی زیرساخت های آسیب دیده شهرستان پلدختر برداشته شده است.

 

خادمی با اشاره به عملیات احداث دیواره ساحلی شهر پلدختر، افزود: عملیات بازسازی دیواره ساحلی شهرپلدختر پس از سیل فروردین ماه سال ۹۸، طی ۲ مرحله آغاز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: احداث دیواره ساحلی شهرستان پلدختر به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

 

خادمی افزود: برای احداث دیواره ساحلی شهر پلدختر با یکهزار و ۱۰۰ شمع، ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و ادامه آن به طول یکهزار و ۳۰۰ متر تاکنون تخصیص اعتبار نشده است که براساس بازدیدهای انجام شده، پیگیر تامین اعتبار این پروژه هستیم .

 

وی همچنین در خصوص ایستگاه پمپاژ دشت واشیان پلدختر نیز گفت: عملیات اجرایی این پروژه سال ۸۳ از محل اعتبارات استانی آغاز اما ساختمان این پروژه در حاشیه رودخانه کشکان با سیل سال قبل، به طور کامل تخریب شد.

 

استاندار لرستان افزود: ایستگاه پمپاژ واشیان در صورت تکمیل، یکهزار و ۵۰۰ هکتار از زمین های دیم منطقه را به آبی تبدیل و بیش از ۷۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح های عمرانی استاندار لرستان بازدید احداث دیواره ساحلی استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد

محمدرضا جعفری گفت: عملیات اجرایی این طرح آبرسانی در هفته جاری توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و یگان مهندسی لشکر ۵ نصر نیروی زمینی سپاه به عنوان مجری طرح انجام می‌شود.

وی بیان کرد: لوله گذاری نزدیک به ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب و شبکه توزیع، احداث ۲۰ باب حوضچه شیرآلات، احداث یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، احداث یک باب اتاقک کلر زدایی و سالم سازی آب و بهسازی منبع تامین آب و احداث دو باب حوضچه رسوب گیر و تقسیم آب مشخصات فنی این پروزه محرومیت زدایی است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان باخرز اعتبار اولیه اجرای این طرح را ۶۵ میلیارد ریال و اعتبار موردنیاز جهت تکمیل پروژه را نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

جعفری افزود: با کار جهادی سبز پوشان یگان مهندسی لشکر ۵ نصر حداکثر تا پایان سال طرح یاد شده تکمیل و مردم روستای نقاره خانه به عنوان پنجاه و چهارمین و آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان باخرز صاحب نعمت شبکه تامین آب شرب بهداشتی می‌شوند.

شهرستان باخرز با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت، ۱۸ هزار و ۶۰۹ مشترک آب شرب دارد که در دو نقطه شهری و ۵۳ روستا، زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک