Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@21:54:52 GMT

سباستین هالر به آژاکس پیوست / غیر رسمی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۴۸۱۷

هالر راهی آژاکس می شود تا دوباره با تن هاخ کار کند.

سباستین هالر، مهاجم 26 ساله وست هم به زودی با 22.5 میلیون یورو راهی آژاکس می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از دیوید اورنشتاین، آژاکس در حال نهایی کردن خرید سباستین هالر، فوروارد وست هم است. باشگاه انگلیسی که در تابستان 2019 برای این بازیکن 26 ساله 45 میلیون پوند به آینتراخت فرانکفورت پرداخت کرده بود، قرار است با 22.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورو او را به باشگاه هلندی بفروشد. امروز احتمالا هالر برای شرکت در تست های پزشکی وارد آمستردام خواهد شد. هالر که با اریک تن هاخ در اوترخت کار کرده بود، می خواهد دوباره شاگرد او این بار در آژاکس شود.

اخبار داغ 

انتخابات فدراسیون فوتبال را دستوری نکنید / مجمع به برنامه رای بدهد نه تماس! حجت نظری: پاداش برد دربی؟ مطمئن هستیم که باید پرداختش کنیم! دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله چرا گل میلان به یوونتوس توسط VAR رد نشد؟ برابری تعداد باخت سولسشر و سر الکس فرگوسن در نیمه نهایی رقابت های مختلف

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم