Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@15:29:41 GMT

دیبالا چگونه نیمکت نشین بود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۵۳۲۱

دیبالا چگونه نیمکت نشین بود؟

تک گل یوونتوس در نیمه اول برابر میلان با حرکت فوق العاده پائولو دیبالا به ثمر رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با آمدن آندره پیرلو روی نیمکت تیم فوتبال یوونتوس نیز تغییر چندانی در سرنوشت پائولو دیبالا ایجاد نشد و این ستاره خلاق و تکنیکی بیشتر بازی های این فصل بیانکونری را از روی نیمکت تماشا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه توتواسپورت چندی قبل مدعی شد اگر یوونتوس و پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، این بازیکن در تابستان از یووه جدا خواهد شد.

 

اما پائولو دیبا‌لا در ترکیب ثابت تیمش در مسابقه حساس برابر میلان قرار گرفت و در نیمه اول نمایش خوبی از خود ارائه داد. اوج کار این ستاره تکنیکی در دقیقه ۱۸ و روی گل یوونتوس رقم خورد. پائولو دیبالا با یک پس هوشمندانه و تکنیکی پشت پا، فدریکو کیه زا را صاحب فرصت کرد و این ستاره ایتالیایی نیز موفق شد دروازه جیجی دوناروما را باز کند.

 

باید دید در صورت ادامه درخشش در بازی امشب آیا پیرلو در ادامه فصل باز هم به پائولو دیبالا اعتماد خواهد کرد یا خیر. در تابستان سال ۲۰۱۹ نیز این بازیکن تا آستانه جدایی پیش رفت و در نهایت در تورین ماندنی شد. از پاری سن ژرمن به عنوان جدی ترین مشتری پائولو دیبالا نام برده شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس پائولو دیبالا پائولو دیبالا یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

ماتیاس سوله، ستاره آرژانتینی یوونتوس ایتالیا در رادار تیم متمول عربستانی قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الاتحاد جده برای بازگشت به کورس قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده به دنبال تقویت خود با جذب ماتیاس سوله، هافبک هجومی یوونتوس ایتالیا است.

بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در فصل جاری این مسابقات با وجود در اختیار داشتن کریم بنزما و چند ستاره مشهور دیگر نتوانست از قهرمانی‌اش دفاع کند.

ماتیاس سوله که هم‌اکنون به عنوان بازیکن قرضی در تیم فروزینونه بازی می‌کند، به یکی از اهداف اصلی الاتحاد عربستان در نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل شده است. مدیران الاتحاد به دنبال امضای قرارداد بلندمت با این ستاره 21 ساله آرژانتینی هستند و قیمت او در حدود 40 تا 50 میلیون یورو پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد