Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، پنجم دی ۱۳۹۹ در پی بازدید استاندار کرمان از خودروسازان منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، خط تولید کی ام سی T8 به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد. حال با گذشت چند روز از این مراسم شاهد هستیم که مونتاژ این پیکاپ سرعت بیشتری گرفته و با توجه به این تصاویر، احتمال آن بسیار است که تا پایان سال جاری، عرضه و معرفی رسمی KMC T8 توسط کرمان موتور انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم بازدید استاندار کرمان از خودروسازان این منطقه، خبرهای دیگری هم در رسانه منتشر شد. افتتاح خط تولید « JMC S350 » در ریگان خودرو و رونمایی سدان برقی « کارمانیا eK1 » و همچنین معرفی اولیه پیکاپ « زد ایکس ترالورد » از جمله اتفاق های بازدید این مقام مسئول از خودروسازان بخش خصوصی کرمان بوده است.

با توجه به تصاویر قبلی و جدید کرمان موتور مانند سایر خودروسازان برای مونتاژ KMC T8 از خط مستقل شاسی و اتاق استفاده می کند. پیش از این این خودروساز فرایند تولید خودروهایی با شاسی مونوکوک (اتاق و شاسی یکپارچه) انجام می داد و حال در کنار ساخت خودروهای سواری، به بازار خودروهای کار و تجاری سبک هم وارد شده است.

در حال حاضر با توجه به تصاویر موجود، ساخت KMC T8 در طیف رنگ گسترده ای انجام می شود و می بینیم که رنگ های متفاوت تری نسبت به سایر محصولات این خودروساز بخش خصوصی برای کی ام سی T8 در نظر گرفته شده است.

معرفی KMC T8:

شرکت کرمان موتور برای حفظ تیراژ تولید و تحقق برنامه معرفی محصولات جدید خود، قرارداد جدیدی را با کمپانی جک (JAC) تنظیم کرد و در پی آن با درنظرگیری فرایندهای مهندسی، امتیاز نصب نشان اختصاصی خود را برای محصولات جدید جک به دست آورد. در حال حاضر این شرکت نشان KMC را برای خود ثبت کرده و قرار است تا پیکاپ T8 با همین نشان به بازار عرضه شود.

کی ام سی T8 همان «جک T8» است که با اعمال برخی تغییرات به ایران آمده است و می خواهد تا رقابتی با خودروهایی چون «فوتون تونلند ایران خودرو دیزل»، «دانگ فنگ ریچ زامیاد»، «کاپرا ۲ گروه بهمن»، «آمیکو آسنا» و… داشته باشد.

پیکاپ KMC T8 به پیشرانه دو لیتری توربوشارژر مجهز است و قدرت ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر فراهم می کند. این پیشرانه بیشتر بر اساس تولید حداکثری گشتاور در دور موتور پایین و میانه طراحی شده و برای همین شاهد هستیم که گشتاور بیشتری را نسبت به سایر پیشرانه های دو لیتری توربوشارژر در سواری ها تولید می کند. این توان از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود. کی ام سی T8 این قابلیت را دارد تا به صورت الکتریکی وضعیت انتقال قدرت میان چرخ های جلو و عقب تنظیم شود. حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین در کی ام سی T8 تعبیه شده و راننده می تواند با توجه به نیاز خود و شرایط جاده، به صورت الکتریکی وضعیت انتقال قدرت را انتخاب کند.

آن طور که شرکت سازنده این پیکاپ دو دیفرانسیل می گوید، قرار است تا KMC T8 با امکانات زیر به بازار بیاید:

دو کیسه هوا

ترمز ABS – EBD – BAS

سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی

سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی

سنسور نور

چراغ های زنون جلو

چراغ روشنایی روز

تریم داخلی چرم مصنوعی

سنسور پارک و دوربین عقب

کروز کنترل

آینه ها و شیشه های برقی

تهویه الکتریکی

نمایشگر لمسی

بلوتوث

رینگ آلومینیومی

کامپیوتر سفر

و…

با توجه به پیش فروش محدود و اولیه برگزار شده برای کی ام سی T8، احتمال داده می شود که این خودرو با قیمتی نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان به بازار بیاید. البته که گفته می شود بزودی این شرکت پیش فروش رسمی کی ام سی T8 را برگزار می کند و این امکان فراهم خواهد شد تا ظرفیت های بیشتری در این طرح فروش وجود داشته باشد.

 

پربیننده ترین فروش جک S۳ با اقساط بدون بهره آغاز شد معرفی خودروی تازه وارد چینی +عکس تولید KMC T۸ در کرمان موتور آغاز شد +عکس قیمت خودرو ۹۹/۱۰/۱۷ جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرمان موتور خودرو صنعت خودرو کرمان موتور پیکاپ پیکاپ T8 کرمان موتور کی ام سی T8

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)

شرکت کانادایی روشل (Roshel) سازنده شناخته‌شده خودروهای زرهی که تعداد زیادی شاغل و محقق ایرانی در آن فعالیت می‌کنند، از جدیدترین محصول خودش، وانت‌بار زرهی سناتور (Senator MRAP) رونمایی کرد. در ادامه با این خودرو نظامی پیشرفته بیشتر آشنا خواهیم شد.

از پیکاپ نظامی جدید کانادا چه می‌دانیم؟

به گزارش گجت نیوز، این خودروی پیشرفته پشتیبانی چندمنظوره، با انعطاف‌پذیری و قابلیت اطمینان بالا، برای پاسخگویی به نیازهای عملیاتی متنوع نیروهای نظامی مدرن طراحی شده است. پیکاپ نظامی جدید کانادا می‌تواند به‌عنوان حمل‌کننده تجهیزات پیشرفته‌ای مانند سامانه‌های مقابله با پهپاد و نارنجک‌انداز، یا به‌عنوان یک خودروی حمل بار عمل کند.

طراحی ماژولار آن ضمن برآورده کردن دقیق استانداردهای ناتو با سطح حفاظت بالستیک STANAG 4569 سطح ۲ و سطح ۳ علیه انفجار برای سرنشینان، امکان یکپارچه‌سازی آسان با سیستم‌های مختلف را فراهم می‌کند.

پیکاپ سناتور که در دو پیکربندی ۴ و ۵ سرنشین عرضه می‌شود، به سیستم تسلیحاتی کنترل از راه دور و محورهای به‌روزرسانی‌شده مجهز شده است که ظرفیت بار آن را به میزان قابل توجهی به ۳۵۰۰ کیلوگرم افزایش می‌دهد. همچنین با امکان انتخاب موتور با سوخت پرسولفور، برای محیط‌های عملیاتی گوناگون مناسب است.

طبق بیانیه مطبوعاتی شرکت روشل، با ظرفیت تولید ۱۴۰ دستگاه در ماه، تحویل سریع و به موقع اولین سری با زمان انتظار تنها دو هفته تضمین شده است. وانت‌بار زرهی سناتور که روی شاسی فوق‌العاده فورد سری F ساخته شده، با پشتیبانی پس از فروش مقرون‌به‌صرفه، دسترسی جهانی به قطعات و سیستم انتقال قدرت قابل اعتماد، خود را به‌عنوان راه‌حلی ایده‌آل برای کاربردهای نظامی معرفی می‌کند.

پلتفرم سناتور پیش از این با استقرار موفقیت‌آمیز بیش از ۱۰۰۰ دستگاه در اوکراین، قابلیت اطمینان خود را در شرایط جنگی به اثبات رسانده است. شرکت روشل به‌عنوان یک پیمانکار دفاعی پیشرو، با تخصص و تعهد به برتری، اطمینان می‌دهد که مشتریانش از بهترین فناوری خودروهای زرهی بهره‌مند می‌شوند. همانطور که در بیانیه مطبوعاتی این شرکت کانادایی آمده است، تجربه گسترده و تعهد آن‌ها به برتری، تضمینی بر ارائه بهترین فناوری خودروهای زرهی به مشتریان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان