Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا سیفی، پنجشنبه افزود: اجرای این پروژه ۱۶ کیلومتری، از اسفندماه ۹۸ آغاز شد و تا کنون ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر لوله‌گذاری حد فاصل مخزن دوکوهک تا مخزن معالی‌آباد شیراز به انجام رسیده است.

وی بیان کرد: اجرای این خط انتقال آب باهدف انتقال آب از سد درودزن به مخزن معالی‌آباد است و این کار تا کنون تا انتهای بلوار محلاتی انجام‌شده و حدود ۴۰۰ متر دیگر آن باقی‌مانده و در بهمن‌ماه ۹۹ وارد مدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سیفی، ۲ پیمانکار از آغاز این پروژه مشغول کار بودند و تا اتمام این طرح تنها ۴۰۰ متر اجرای لوله فولادی باقی‌مانده است.

وی ادامه داد: خط انتقال آب مخزن دوکوهک به مخزن معالی‌آباد با جنس لوله فولادی و GPR با قطر۶۰۰ میلی‌متر و متوسط عمق حفاری ۲ متر صورت گرفته است.

برچسب‌ها آب و فاضلاب شیراز فارس سد درودزن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شیراز فارس آب و فاضلاب شیراز فارس سد درودزن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح های تامین آب شرب در شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     محمداشرفی اتمام عملیات اجرايی لوله گذاري شبكه توزيع آب شرب كوي آمانج پیرانشهر را از جمله طرح های اتمام یافته اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح جزو تعهدات شرکت آب و فاضلاب در جريان سفر استاندار به شهرستان پيرانشهر بود که با 3هزار و 950 متر لوله گذاری و صرف 28میلیارد ریال اعتبار اتمام و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در این  عمليات حفر يك حلقه چاه عميق برای  تامين آب آشاميدني روستاهاي كيله و بالابان با آبدهي 10 ليتر بر ثانيه و اعتبار هزينه شده 10 ميلیارد ريال به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی همچنین از آغاز عمليات لوله گذاري كوي هيمن پايين دست ترمينال روستايي پیرانشهر جهت تأمين آب آشاميدني این منطقه خبر داد و اظهار داشت: بزودي عمليات اجرایی این طرح نیز اتمام و وارد مدار بهره برداري خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • رفع نشتی در ۵ مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان
  • اجرای طرح های تامین آب شرب در شهرستان پیرانشهر