Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو عصر امروز در بازدید از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد اظهار کرد: برای پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پارس‌آباد قراردادی به ارزش ۴۴ میلیارد تومان منعقد شده و ۱۶ میلیارد برای امسال اعتبار مصوب داریم که ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.

وی با اشاره به توجه ویژه به پروژه‌های آب و فاضلاب در کشور افزود: شهرستان پارس‌آباد جز ۴ شهر کشور است که تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب آن مورد تاکید ویژه وزارتخانه قرار گرفته و برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام شده که تا پایان سال ۱۴۰۰ این پروژه به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل ادامه داد: ظرفیت این تصفیه‌خانه در روز ۲۹ هزار متر مکعب است که برای جمعیتی معادل ۲۰۷ هزار نفر طراحی شده و ساخت و خرید تجهیزات آن در حال انجام است.

تیم‌های محله‌محور بسیج رمز موفقیت در کنترل موج اخیر کرونا بود

بهنام‌جو در ادامه سفر به شهرستان پارس‌آباد با حضور در پایگاه شهید نویدی به عنوان یکی از پایگاه‌های نمونه بسیج که تیم‌های محله‌محور آن امر کنترل و آموزش را در زمینه بیماری کرونا به نحو احسن پیگیری می‌نمود، گفت: تیم‌های محله‌محور رمز موفقیت ما در کنترل و مدیریت موج اخیر بیماری کرونا بود که از این عزیزان قدردانی می‌کنیم.

وی بر ادامه این فعالیت‌ها تاکید کرد و افزود: استان اردبیل از جمله موفق‌ترین استان‌ها در مدیریت و کنترل بیماری کرونا در پیک اخیر شناخته شده که نباید این موفقیت به دست آمده را از دست دهیم.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار اردبیل اکبر بهنام جو پارس آباد پروژه تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد اردبیل تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه