Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:44:49 GMT

پیروزی امید استقلال در دربی کوچک

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۶۶۱۶

پیروزی امید استقلال در دربی کوچک

شاگردان آرش برهانی موفق شدند در دربی امیدها، پرسپولیس را شکست دهند.


به گزارش "ورزش سه"، از هفته چهارم لیگ برتر امیدها، بعداز ظهر امروز تیم استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان آرش برهانی به پایان رسید.

 


پرسپولیس با هدایت منصور هاشمی در نیمه اول با تک گل محمد عمری برنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم علی امینایی در دقیقه 53 دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه یک-یک مساوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین مسابقه‌ای است امینایی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین می‌شود و برای استقلال گلزنی می‌کند. در ادامه محمدحسین فلاح در دقیقه 66 گل دوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا آبی‌پوشان در نهایت با نتیجه دو بر یک به برد شیرینی دست پیدا کنند.


در دقیقه 30 این دیدار، آرش برهانی سرمربی امیدهای استقلال دست به تعویض زد و فردین رابط که در تمرین تیم بزرگسالان حضور دارد را از بازی بیرون کشید و علی امینایی را به جای او به بازی فرستاد که امینایی در ادامه موفق به گلزنی شد و پاس گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

 


رابط که در این بازی به عنوان مهاجم بازی می کرد، به گفته حاضران در استادیوم، در طول بازی به توصیه های فنی برهانی توجه نمی کرد و سرمربی امیدهای استقلال نیز به همین دلیل او را از بازی تعویض کرد. اتفاقی که با واکنش عجیب رابط مواجه شد.

 


آرش برهانی که دستیار محمود فکری در تیم بزرگسالان استقلال است، همزمان سرمربیگری امیدهای این باشگاه را هم برعهده دارد و امروز مشغول هدایت شاگردانش برابر پرسپولیس بود

 


فردین رابط  پس از این تعویض مستقیما راهی رختکن شد و با کوبیدن درب رختکن، موجب شکستن شیشه های آن شد. اتفاقی که باعث شد تعدادی از افرادی که در حال نظاره بازی بودند، به سمت رختکن بروند.


قضاوت این مسابقه بر عهده امیر عرب‌ براقی داور لیگ برتر فوتبال بزرگسالان ایران بود. ضمن این دیدار که قرار بود به صورت مستقیم از شبکه امید پخش شود ولی به دلیل نقص فنی، نیمه اول آن پخش نشد و بازی با شروع نیمه دوم روی آنتن زنده رفت.

 


محمد پنجعلی مدیر تیم‌های پایه، حمید مطهری مربی تیم بزرگسالان و علیرضا محمد، بازیکن سابق پرسپولیس امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) تهران حضور داشتند و از نزدیک دربی امیدها را تماشا کردند


نکته جالب در مورد امینایی این است که گفته می شود این بازیکن با نظر مستقیم احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به تیم امیدها اضافه شده که او در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. همچنین کردان کاپیتان امید های استقلال نیز نوه تقی زنجانی است.

 


پرسپولیس در نیمه نخست این دیدار چندین موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و تیم برهانی در این نیمه، عملکرد خوبی از خود نشان نداد اما در نیمه دوم و با تعویض های او، ورق برگشت.

 


ضمن اینکه در ترکیب استقلال 6 نفر از بازیکنانی حضور داشتند که در تمرین تیم بزرگسالان این تیم نیز حضور دارند در حالیکه پرسپولیس از این آپشن برخوردار نبود. بازیکنانی نظیر انصاری، رابط، خدامرادی، برادران روحانی و داجلیری.

استقلال تهران امید پرسپولیس پرسپولیس تهران امید استقلال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران امید پرسپولیس پرسپولیس تهران امید استقلال تیم بزرگسالان آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال

کاپیتان پیشین استقلال مذاکراتی را برای عهده‌دار شدن ریاست آکادمی این باشگاه انجام داد.

به گزارش مشرق، آرش برهانی بازیکن پیشین استقلال مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه برای برعهده گرفتن ریاست آکادمی انجام داد.

برهانی پیش از این هم سابقه مدیریت در آکادمی استقلال را داشته و با امیدهای این باشگاه به مقام قهرمانی کشور هم رسید.

مسئولان استقلال تا بزودی مدیر جدید آکادمی را مشخص خواهند کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی