Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر به حوادث خشونت‌آمیز در آمریکا و اقدامات تنش آمیز ترامپ و طرفداران افراطی وی واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقتدی صدر در صفحه خود در توئیتر به آشوب و خشونت در آمریکا همزمان با برگزاری جلسه کنگره این کشور برای تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری اخیر واکنش نشان داد و نوشت : ای غرب و حاکمانش، اگر توانستید بخشی از بهار عربی را خاموش کنید یا مقداری از آن را تحریف کنید و آن را برای منافع خود مصادره کنید، این «بهار آمریکایی» است که ممکن است به شما روی آورد آن موقع چه می کنید؟

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

وی افزود :  مراقب باشید، بر روی موج سوار نشوید... در غیر این صورت، غرق خواهید شد.  سرانجام، من به مردم آمریکا توصیه می کنم که به عنوان اولین قدم برای رفع گرفتاری که به دروازه ها و ایالت های آنها نزدیک شده است، به دولت خود برای خروج از عراق فشار آورند... در غیر این صورت، جزء پشیمانی نصیب نخواهد شد... خدا فرصت می دهد، اما غافل نمی شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقتدی صدر اخبار عراق اخبار آمریکا مقتدی صدر اخبار عراق اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس

همسر کاپیتان چلسی پیش‌تر از سران باشگاه درخواست کرده بود مائوریسیو پوچتینو را اخراج کنند.

طرفداری | بل سیلوا پس از شکست سنگین چلسی مقابل آرسنال توییتی طعنه‌آمیز منتشر کرد.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با شکست 5-0 آبی‌های لندن به پایان رسید. چلسی از همان ابتدای مسابقه تحت فشار بی‌امان آرسنال قرار گرفت و در نهایت با قبول یک باخت شرم‌آور، به تلخ‌ترین شکل ممکن استادیوم امارات را ترک کرد.

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز

بلافاصله پس از پایان مسابقه و باخت سنگین چلسی، همسر تیاگو سیلوا با انتشار توییتی طعنه‌آمیز در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) سروصدای زیادی به پا کرد. بل سیلوا که از منتقدان پروپاقرص مائوریسیو پوچتینو به حساب می‌آید، پیش‌تر و پس از شکست چلسی 4-2 مقابل وولورهمپتون (ماه فوریه)، از مدیران باشگاه لندنی خواسته بود هر چه زودتر پوچتینو را برکنار کنند.

توییت امشب بل سیلوا، بلافاصله پس از پایان بازی آرسنال و چلسی توییت پرسروصدایی که بل سیلوا حدود سه ماه پیش منتشر کرده بود:
«وقت تغییره. اگر بیش‌تر از این صبر کنید، خیلی دیر خواهد شد.»

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به تحریم آمریکا علیه گردان نتزاه یهودا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم