Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان شهرهای مشمول ثبت‌نام فاز چهارم طرح اقدام ملی مسکن در استان را اعلام کرد.

محمد حسین پناهی فر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و از ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۱۸ دی، فاز چهارم ثبت نام طرح ملی مسکن در استان آغاز و افراد فاقد مسکن امکان ثبت نام را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهرهای فاقد ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصاءشده در ۴۰ شهر استان انجام خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این مرحله شامل شهرهای امیدیه، جایزان، آبادان، اروندکنار، چوئبده، خرمشهر، مینوشهر، بندرامام، حر، سردشت، شمس آباد، سیاه منصور، چغامیش، شادگان، دارخوین، زیدون، هندیجان، سرداران، گوریه، ترکالکی، سماله، گتوند، صالح شهر، جنت مکان، قلعه تل، صیدون، میداوود، رامشیر، مشراگه، آبژدان، قلعه خواجه، ملاثانی، ویس، شیبان، کوت عبدالله، دهدز، چمران، کوت سید نعیم، رامهرمز و ابوحمیظه است.

پناهی‌فر افزود: متقاضیان این شهرها می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه www.tem.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصاءشده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد. در این مرحله، از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: تاکنون و در سه فاز قبلی با توجه به ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان عملیات اجرایی حدود ۵ هزار واحد مسکونی آغاز شده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی

جواد نوری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن و مسئول ساخت مسکن خیرین ساز در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین در ساخت مسکن برای محرومان را همواره در اولویت برنامه‌های خود قرار داده ایم گفت: با استفاده از حساب ۱۰۰ امام و با مشارکت خیرین تا به امروز توانستیم برخی از مشکلات در بخش تامین سرپناه و مسکن مورد نیاز محرومان و افراد نیازمند را با ظرفیت انجمن خیرین مسکن رفع کنیم.

وی ادامه داد: با توان این انجمن از سال ۹۵ تا به امروز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی با آورده ۱۵ میلیون تومانی در اختیار نیازمندان استان تهران قرار گرفته است و اخیرا این انجمن ساخت ۸۰ واحد مسکونی در شهریار را شروع کرده‌اند و این واحد‌ها هم در اختیار نیازمندان شناسایی شده، قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: ساخت این واحد‌ها به طور معمول در دماوند، ملارد، پرند و رباط کریم بوده که میانگین آورده متقاضیان برای ساخت این واحد‌ها بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان بوده است که علاوه بر ساخت واحدمسکونی برای متقاضیان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن هم برای متقاضیان گام‌های خوبی برداشته شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان تهران تاکید کرد: وظیفه داریم مشکل نیازمندان در بخش مسکن را حل کنیم و تا کنون هم با ارایه وام بلاعوض مشکل افراد نیازمند در بخش ودیعه و رهن مسکن را حل کردیم. البته رسانه‌ای کردن این موضوع و عملکرد‌ها باعث می‌شود تقاضا‌ها افزایش پیدا کند و البته این امکان فقط در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان