Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا با بیان اینکه نظام آمریکا یک نظام پوشالی است گفت : افتراق داخلی در آمریکا منجر به فروپاشی ایالات متحده آمریکا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت : آشوب هایی اخیری که در آمریکا اتفاق افتاده است نشان از این است که نظام آمریکا یک نظام پوشالی است و دموکراتیکی که از آن دم می زنند همین است که می بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه حرکت های پوپولیستی ترامپ دیگر جواب نخواهد داد بیان داشت : اتفاقات اخیر در آمریکا نشان داد، دموکراتیکی که از آن دم می زنند تا لحظه ای است که برای منافع فردی و شخصی ثمری داشته باشد به آن پایبند هستند.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در ادامه افزود : زمانی که در واقع قانون بخواهد آنها را به الزامی باز دارد و با منافعشان در تعارض باشد قطعاً جلوی قانون خواهند ایستاد، همانطور که اتفاقات اخیر نشان داد که با بی قانونی، هواداران ترامپ چگونه به کنگره آمریکا تعرض و ورود پیدا کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت : امروز دنیا فهمید که مدعیان دموکراتیک و در رأس آنها رئیس جمهور آمریکا ، خود جزو بی قانون ترین افراد هستند و این نشان از آن است که در داخل آمریکا یک افتراقی و آتش زیر خاکستری بوجود آمده است به لطف خداوند ان شاءالله این اختلافات موجب فروپاشی آمریکا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آمریکا یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به روز ارتش اظهار کرد: ارتش در کنار هوشیاری و تیزهوشی باید مجهز به تجهیزات دفاعی و پدافندی به روز باشد چراکه این مهم از ارکان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله دری نجف آبادی با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام سپاه در عملیات وعده صادق بار دیگر اقتدار این قشر را به جهانیان نشان داد و هیمنه پوشالی دشمنی به نام صهیونیستی را که در ۸۰ سال اخیر چنین حمله‌ای را تجربه نکرده بود، شکست.

وی افزود: در این سال‌ها رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی دریغ نکردند اما قدرت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران توانست وعده صادق را عملیاتی کند و پایگاه اف ۳۵ اسرائیل را که ۷ لایه پدافندی داشت مورد اصابت قرار دهد.

وی با بیان اینکه کشورهای زیادی در این عملیات به حمایت اسرائیل آمدند، گفت: اکنون اسرائیل و همدستانش بر این امر واقف هستند در صورتی که کوچک‌ترین خطایی از آنها سر بزند، ایران با جدیت آنها مقابله خواهد کرد.

وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل

امام جمعه اراک از برخوردهای دوگانه غرب ابراز تنفر کرد و گفت: شب گذشته قطعنامه‌ای در خصوص عضویت فلسطین در سازمان ملل در شورای امنیت مطرح شد اما آمریکا آن را وتو کرد.

آیت الله دری ادامه داد: در ۶ ماه گذشته این چهارمین بار است که آمریکا حق وتو اعمال کرده است در حالی که مدعی حقوق بشر هستند اما از اسرائیل جنایتکار حمایت می‌کنند.

آیت الله دری در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه گفت: حضور بانوان در صورت رعایت اصول شرعی و قانونی و احترام به حرمت نیروهای مسلح و بویژه فراجا در جریان انجام وظیفه، ضروری است و به طور حتم در برابر بی توجهی به مقدسات سکوت نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر تحقق شعار سال گفت: رشد ۸ درصد اقتصادی کشور باید محقق شود که ۲.۵ درصد آن مربوط به بهره وری است اما عملکرد در این حوزه آنگونه که باید رضایت بخش نبوده است و این در حالی است که باید از ظرفیت‌های کشور سه برابر ظرفیت موجود استفاده کنیم.

در آئین نماز جمعه این هفته اراک از خدمات نیروی انتظامی و بویژه سرهنگ فلاح‌زاده فرمانده یگان ویژه این نیرو در خصوص تلاش برای حفظ نظم مسابقات فوتبال استان تقدیر شد.

نمازگزاران اراکی پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهایی نظیر «مرگ بر اسرائیل»، «سپاه انقلابی تشکر، تشکر»، «مرگ بر آمریکا»، «هوا فضای سپاه تشکر، تشکر»، «ولایت خامنه‌ای اساس حفظ دین است هرکه قبول ندارد جزو منافقین است»، «رزمندگان شکستند گنبد آهنین را» و «روبه فنا ببینید دشمن ناتوان را، پیروز میدان ببین غزه قهرمان را» حمایت خود را از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران اعلام کردند.

کد خبر 6082607

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی صرفاً مصرف داخلی دارد
  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • رژیم صهیونیستی به‌ هر قیمتی به‌دنبال احیای آبروی از دست رفته‌ خود است
  • منطق پوشالی غرب در قبال غزه و ایران در حال فروپاشی است
  • عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • عملیات «وعده صادق» همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را فروریخت
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • چرا قانون حمایت از فرزندآوری منجر به کاهش جمعیت شد؟