Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا زندیان شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: تصمیم گیری‌های امروز باید بر اساس پیش بینی‌های از آینده باشد و مدیریت پیش از بحران بدون شک از مدیرت بحران آسان‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به این که تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌های ما بر اساس گذشت زمان است افزود: مدیریت اداری آموزش و پرورش با مدیریت آموزشی دانش آموزان باید تفکیک شود و برای هر یک برنامه‌ای منسجم و ساختاری منظم در دستور مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندیان با انتقاد از اینکه سرانه آموزشی بیجار با واقعیت فاصله زیادی دارد گفت: اگر بخواهیم واقعیت‌های فضای آموزشی و سرانه آموزشی را بر اساس دانش آموزان بیجار محاسبه کنیم، این میزان به کمتر از یک مترمربع می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان هم در این جلسه گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان بیجار بر اساس معیارهای آموزشی رتبه برتر استان کردستان را به خود اختصاص داده است.

رشید قربانی اظعار داشت : بیش از ۸۵ درصد دانش آموزان از شبکه شاد آموزش و پرورش استفاده می‌کنند و طبق آمار حدود ۹۰ درصد دانش آموزان این شهرستان در این شبکه فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه  عقب ماندگی دانش آموزان در آموزش غیر حضوری در حال افزایش است و در آینده اگر فکری برای آن نشود به یک آسیب جدی تبدیل خواهد شد افزود:  حضور دانش آموزان در قالب گروه های پنج نفره در مدارس را برای رفع اشکال ضروری اس.

قربانی با اشاره به اینکه برای نوسازی ۳۶۰ کلاس درس استان اعتبار تخصیص داده شده است گفت: برای جذب حدود هشت هزار نفر برای بخش اداری مجوز صادر شده است که در سال ۱۴۰۰ اقدامات آن صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان بیجار هم در این جلسه گفت: شهر بابارشانی از توابع این شهرستان هم با دارا بودن ساختمان و ساختار مدیریتی فاقد نیروی لازم برای ارائه خدمات است که امیدواریم مدیرت استان این موضوع را در اولویت قرار دهد.

علی اکبر ورمقانی با اشاره به اینکه بیجار یک منطقه با پیشینه کشاورزی و دامداری است گفت: ایجاد هنرستان کشاورزی نیازی است که باید با توجه به بازار کار و نیاز سنجی این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا سنندج بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا سنندج مدارس ویروس کرونا سنندج بیجار اخبار کنکور آموزش و پرورش دانش آموزان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر