Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فیاض مدیر عامل شرکت گاز استان همدان مدیریت و رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را ضامن گازرسانی برای تمامی مشترکان، از جمله مشترکین صنعتی بیان کرد و افزود: تا کنون بیش از سه هزار ماموریت در قالب طرح پایش مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری استان انجام شده که نتیجه آن تا کنون صدور ۲۷۸ اخطار قطع و ۴۰ مورد قطعی گاز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آغاز اجرای طرح پایش مصرف گاز با هماهنگی ادارات دولتی استان از آغاز زمستان ادامه داد: تا کنون بیش از سه هزار ماموریت در قالب طرح پایش مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری استان انجام شده که نتیجه آن تا کنون صدور ۲۷۸ اخطار قطع و ۴۰ مورد قطعی گاز بوده است.

این مسئول اضافه کرد: قطع گاز مراکز تعطیل آموزشی از جمله دانشگاه‌ها و مدارس، مصرف بهینه سوخت در بخش صنعتی و تجاری استان و جایگزینی سوخت در مراکز تولیدی و صنعتی، از جمله پیشنهادات شرکت گاز برای مدیریت این سوخت در زمستان امسال است.
او اظهار داشت: طول شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در استان همدان ۹ هزار و ۵۲۱ کیلومتر است که سهم شهر‌ها از این میزان ۳۴ و سهم روستا‌ها ۶۶ درصد است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز همدان مصرف گاز تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • پیشرفت ۶۴ درصدی طرح صنعتی تولید نخ ابریشم
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی