Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:22:40 GMT

فن‌دبیک در فکر جدایی از منچستریونایتد است

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۹۷۳۲

فن‌دبیک در فکر جدایی از منچستریونایتد است

دانی فن‌دبیک ستاره هلندی از زمان پیوستنش به یونایتد در تابستان، تنها در دو بازی لیگ برتر فیکس بوده و شایعاتی درباره نارضایتی او مطرح است.

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف، بازیکن سابق منچستریونایتد، هشدار داد که اگر دانی فن‌دبیک  فرصت بیشتری برای حضور در تیم پیدا نکند، ممکن است به زودی منچستریونایتد را به مقصد تیم تراز اول دیگری ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

دانی فن‌دبیک هلندی، یکی از اصلی ترین خریدهای منچستریونایتد در تابستان بود و از آژاکس به اولدترافورد آمد. اما این فصل دردسرهای زیادی برای جا افتادن در یونایتد داشته و تنها در 8 بازی در تمام رقابت ها برای این تیم به میدان رفته و در لیگ برتر تنها در دو بازی از ابتدا در زمین حاضر بوده است.

دیمیتار برباتوف درباره فن‌دبیک گفت: "من نمی‌دانم مشکل دانی فن‌دبیک در منچستریونایتد چیست. قبل از اینکه با منچستریونایتد قرارداد ببندد هم گفتم که من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم. او برای آژاکس و تیم ملی هلند عالی بود، اما حالا در یونایتد نمی‌تواند بازی کند. من تمرینات را تماشا نمی‌کنم و مدت زمان کمی که در زمین به او بازی می‎رسد، برای قضاوت در موردش کافی نیست.

او نیاز دارد تا در چند بازی پشت سر هم به زمین برود تا اعتماد به نفسش را دوباره به دست بیاورد. می‌توانم ببینم که در حال حاضر اعتماد به نفسش چندان بالا نیست و این طبیعی است چرا که وقتی بازی نمی‌کنی، شروع می‌کنی به فشار آوردن به خودت و زیر سوال بردن خودت.

تعجب نمی‌کنم اگر او شروع به گشتن برای یافتن راهی برای خروج از یونایتد کند و هیچکس هم او را سرزنش نخواهد کرد. یک چیزی این وسط کار نمی‌کند.

در حال حاضر با توجه به مدت زمانی که بازی به او رسیده، برونو فرناندز، پل پوگبا، اسکات مک‌تومینی و فرد همه از او جلوتر هستند.

آیا همه این بازیکنان از او بهترند؟ من اینطور فکر نمی کنم. هر شخصی متفاوت است و هر بازیکنی می‌تواند کیفیت متفاوتی با خود به بازی بیاورد. به نظر من مسئله همین است. من همچنان معتقدم که او می‌تواند به تیم کمک کند. دقایقی که به او فرصت داده می‌شود برای بالا بردن اعتماد به نفس او و جا افتادنش در تیم و برای اینکه به لیگ برتر عادت کند، کافی نیستند."

منچستر یونایتد آژاکس دنی فن دبیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آژاکس دنی فن دبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از 32 بازی با 50 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد و باید تلاش کند سهمیه لیگ اروپا قطعی شود. بعد از صعود مشقت بار به فینال جام حذفی (ضربات پنالتی برابر کاونتری)، شیاطین سرخ خود را مهیای بازی فردا برابر قعرنشین لیگ یعنی شفیلد یونایتد می کنند.

تن هاخ در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد اینکه از دست دادن برتری سه گله برابر کاونتری اتفاقی شرم آور برای یونایتد بود، عصبانی شد و گفت: «نه. مطلقاً نه. تو به اندازه کافی انتقاد کرده ای و یک سوال، بازی ما خجالت آور بود؟ نه، واکنش تو شرم آور بود. در فوتبال ما نظرات متفاوتی داریم. فوتبال در سطح حرفه ای یعنی نتیجه گرفتن و ما به فینال رسیدیم. نه تنها در آن بازی بلکه در برخی دیگر از بازی ها نیز شایسته برد بودیم. ما فقط 20 دقیقه کنترل کار را از دست دادیم و بدشانسی هم روی گل های دوم و سوم داشتیم. ما در پایان خیلی خوش شانس بودیم و این واضح است. ضربات پنالتی ما خیلی خوب بود و به فینال رسیدیم که این یک دستاورد بزرگ است. دو فینال در دو سال عالی است. برای من به عنوان یک مربی، چهار فینال جام حذفی در چهار سال. نظرات تو مایه شرمساری است.»

تن هاخ در مورد وضعیت مصدومان یونایتد گفت: «الخاندرو گارناچو مشکل داشت و به همین دلیل او را در طول بازی بیرون آوردیم اما فکر می کنم او خوب شده و برای فردا در دسترس است. اسکات مک تامینی را باید امروز ارزیابی کنیم و حضور او مبهم است. مارکوس رشفورد نیز مشخص نیست به بازی فردا برسد و برونو نیز از ناحیه دست مشکل دارد ولی فکر می کنم فردا بازی کند.»

امید به کسب سهمیه: «بله، اما ما باید در هر بازی پیروز شویم. این چیزی است که یونایتد باید نشان دهد و این رویکرد ماست. بازی به بازی پیش می رویم و باید سهمیه بگیریم. هم از طریق لیگ و هم جام حذفی فرصت کسب سهمیه داریم.»

آنتونی بعد از صعود یونایتد حرکتی تمسخرآمیز مقابل بازیکنان کاونتری انجام داد که باعث انتقادات زیادی شد. تن هاخ در این رابطه گفت: «آیا واکنش مثبت هری مگوایر را دیدید؟ آنتونی را تحریک کرده بودند و به همین دلیل آن واکنش را نشان داد. شما حرکت بازیکنان کاونتری را ندیدید و فقط واکنش آنتونی را مشاهده کردید. اما در هر صورت او نباید آن کار را انجام می داد. باید از کاونتری به خاطر بازی خوبش ستایش کرد.»

تن هاخ در مورد عدم تمرکز کافی بازیکنان یونایتد گفت: «بله می دانم. بنابراین اول از همه، مهم ترین کاری که می توانیم انجام دهیم تا خود را در موقعیت برنده قرار دهیم، شکل دادن یک ساختار تیمی خوب است. عدم تمرکز را در بسیاری از موارد، مثلا گل اول کاونتری و بازی های دیگر دیده ایم. برخی چیزها به ذهنیت و شرایط بدنی تیم مربوط می شود. ما ابزارهای لازم را به خصوص در دفاع نداریم و باید با این شرایط کنار بیاییم و واقعاً خلاق باشیم. طبعا اگر یک تیم کامل و بدون مصدوم داشته باشم، شرایط ما بهتر خواهد شد. این یک موضوع ذهنی است و به خصوص در بازی خوانی می توانیم بهتر شویم. این با یک تیم کامل مقدور می شود.»

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد