Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هاشمی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی مازندران در نشست وبیناری بررسی و تبیین ابعادچگونگی سجامی شدن سهامداران عدالت، با روسای ادارات بهزیستی استان، گفت:همه مددجویان بهزیستی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام به نشانی sejam.ir به صورت غیرحضوری نسبت به نام نویسی و دریافت کد بورسی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:ضرورت دارد همه مشمولان سهام عدالت مازندران که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیدند، جهت بهره مندی از مزایای این سهام از جمله دریافت سود سهام، شرکت در انتخابات و مجامع عمومی و اعمال رای در انتخاب هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری عدالت مازندران ضمن ثبت‌نام در سامانه «سجام» فرآیند احراز هویت خود در را تکمیل کنند. بیشتر بخوانید: ثبت نام رایگان سجام و احراز هویت سهامداران عدالت هاشمی گفت گفت: مراکز متعددی به صورت آنلاین و حضوری به صورت رایگان در این امر مشارکت دارند که فهرست این مراکز در اختیار همه دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است.

گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران هم در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع خطاب به روسای شهرستان، گفت: می‌طلبد با اطلاع رسانی جامع در این خصوص و تشریح اهمیت موضوع، با پیگیری در شهرستان خود، از ظرفیت‌های محلی جهت تشریح و اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت سهام داران سهام عدالت استفاده کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت بهزیستی مازندران سامانه سجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به نیاز‌های افراد دارای معلولیت ذهنی در پایتخت

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر لزوم توجه به نیاز‌های اجتماعی افراد دارای معلولیت ذهنی تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس احسان با بیان اینکه بهبود کیفیت زندگی دغدغه همه آحاد جامعه است، گفت: آسیب‌های اجتماعی فصل مشترک شهرداری و بهزیستی است.

وی با بیان اینکه ما شاهد توسعه کیفی زیرساخت‌های آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران هستیم، اظهار کرد: امروز می‌خواهم در مورد گروه خاصی در شهر تهران که به حاشیه رانده شدند صحبت کنم و آن‌ها افراد دارای معلولیت ذهنی هستند که خانواده‌هایشان نیز مطالبات زیادی دارند.

شمس احسان با بیان اینکه طراحی فضای عمومی برای معلولان همواره مورد تأکید نهاد‌های قانون‌گذار و اجرایی قرار گرفته‌اند، اما متاسفانه هنوز ضابطه لازم و فضا‌های در بر گیرنده برای افراد دارای معلولیت ذهنی تدوین نشده است، تصریح کرد: ما جلسات زیادی با نهادها، سازمان‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی فعال در حوزه معلولان ذهنی داشتیم، اما آن‌ها اعلام کردند که هنوز راهنما و ضوابط لازم برای آماده سازی پارک‌ها مخصوص این قشر را تدوین نکردند.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که فرآیند احساس، ادراک و ... افراد دارای معلولیت ذهنی متفاوت است و باید برای توجه به این ادراکات، ضوابط و استاندارد‌های متناسب با این طیف وجود داشته باشد که نداریم، اظهار کرد: باید دغدغه رفع نیاز‌های این افراد در حوزه‌های مختلف همچون حوزه ترافیک، شهرسازی و ... در نظر گرفته شود و ما از متخصصان بهزیستی می‌خواهیم که در راستای ایجاد گفتمان واحد نسبت به تشکیل کمیته مشترک در بهزیستی اقدام کنیم و مدیریت شهری نیز در این زمینه آماده است.

وی با اشاره به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است، ادامه داد: می‌توان با اتخاذ سازوکار مداخله‌گر نسبت به جهش تولید با مشارکت مردم اقدام کنیم که کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهرداری در این زمینه آماده هستند.

دیگر خبرها

  • گواهینامه let's encrypt چیست و چه کاربردی دارد؟
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • حمایت بهزیستی استان کرمان از ۱۳۳۸ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • لزوم توجه به نیاز‌های افراد دارای معلولیت ذهنی در پایتخت
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستان
  • حمایت بهزیستی کرمان از سه قلوها
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟