Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنرانی آیت‌الله سیّد علی خامنه‌ای در سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶، لحظاتی قبل آغاز شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنرانی رهبر انقلاب در سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶، لحظاتی قبل آغاز شد. سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که بدون حضور جمعیت و به‌صورت تلویزیونی ایراد می‌شود از شبکه‌های یک و خبر سیما و رادیو ایران در حال پخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

- سلام به مردم قم و حوزه عظیم‌الشأن علمیه قم؛ از مشاهده چهره‌های منور برادران عزیز قمی محروم هستم. ولی این هم یکی از اَشکال زندگی است. از فراز و نشیب‌هاست. زندگی از این کوچه پس‌کوچه‌‌ها زیاد دارد. ان‌شاءالله این هم مثل همه حوادث تلخ و شیرین خواهد گذشت و مسیر زندگی در جاده آسفالته قرار خواهد گرفت.

- چند جمله درباره ۱۹ دی و چند کلمه هم درباره مسائل روز عرض می‌کنم که در افکار عمومی مطرح است.

- قبل از آن از مردم عزیزمان سپاسگذاری می‌کنم به‌خاطر حرکت حماسه‌گونه‌ای که در سالگرد شهید عزیزمان سلیمانی به‌وجود آوردند. این حرکات روح تازه‌ای به کالبد کشور دمید. با هیچ بخشنامه و دستوری امکان نداشت چنین حرکتی ایجاد شود. این حرکت ناشی از عواطف و بصیرت و انگیزه‌های درست مردم بود.

- همچنین تجمع بزرگ و شگفت‌انگیزی که در بغداد و در برخی شهرهای دیگر عراق برای تکریم شهید ابومهدی فرمانده برجسته عراقی و شهید سلیمانی مهمان مردم عزیزان عراق، از برادران عزیزی که در اینجا و عراق شرکت کردند تشکر می‌کنم.

- یاد همراهان شهید سلیمانی؛ شهید پورجعفری،‌ مظفری نیا،‌شهیید طارمی و زمانیان که جزأ شهدای عالی‌قدر هستند و نیز همراهان شهید ابومهدی.

- یاد شهدای کرمان و نیز حادثه تلخ هواپیما در تهران که حقیقتاً حادثه تلخ و ناگواری بود را گرامی می‌دارم. مسئولین کشور را هم داغدار کرد و امیدواریم خدای متعال چه شهدای کرمان چه تهران را مشمول لطف و رحمت خودش قرار دهد و به خانواده‌های آن‌ها آرامش و تسلی دهد. البته وظایفی را هم مسئولان دارند که به آن‌ها تذکر داده شده.

-یاد شهید فخری‌زاده را گرامی می‌دارم. شهید برجسته‌ای بود.

- دو چهره بزرگ علمی را از دست دادیم؛ یکی شهید فخری‌‌زاده یکی هم جنای آقای مصباح که از هر دو میراث ارزشمندی در دستگاه تحت نظرشان باقی مانده که باید به قوت ادامه پیدا کند.

این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی رهبر انقلاب قیام ۱۹ دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه که به تهران سفر کردند، بعد از ظهر امروز، سه‌شنبه، هفتم فروردین ۱۴۰۳ با حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه صبح امروز به تهران سفر کردند و مورد استقبال وزیر امور خارجه کشور قرار گرفت.

کد خبر 6063108

دیگر خبرها

  • دهم فروردین سالروز قیام سالروز قیام و حرکت بزرگ انقلابی مردم یزد
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم