Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:18:54 GMT

۶۰۰ دانش‌آموز ابهری نیاز به تبلت دارند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۰۳۳۸

۶۰۰ دانش‌آموز ابهری نیاز به تبلت دارند

ایسنا/زنجان رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز ابهر گفت: ۶۰۰ دانش‌آموز ابهری نیاز به تبلت و گوشی هوشمند برای پیوستن به شبکه شاد دارند.

حسین صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهدای ۱۲۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ابهری توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار ابهر تلاش خواهد کرد به اندازه توان خود و با حمایت خیرین عرصه تعلیم و تربیت، تبلت و گوشی موبایل بیشتری برای دانش‌آموزانی که از داشتن گوشی و یا تبلت محروم هستند، خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای تحقق این امر نیازمند یاری خیرینی هستیم که صحن تعلیم و تربیت را برای کمک و یاری انتخاب کرده‌اند؛ چراکه بر این باورند مجمع خیرین مدرسه‌ساز مادر همه مجامع خیریه هستند و دانش و آگاهی متضمن سعادت بوده و خوشبختی جامعه را به همراه خواهد داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه کتب کمک‌آموزشی نیز به صورت رایگان و بدون محدودیت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار داده می‌شود، عنوان کرد: چنانچه دانش‌آموزی نیاز به لوازم‌التحریر نیز دارد، مجمع خیرین مدرسه‌ساز می‌تواند در اختیارشان قرار دهد.

صالحی با تاکید بر ضرورت اهتمام‌ جدی برای فراهم کردن زمینه استفاده دانش‌آموزان از شبکه شاد، یادآور شد: هیچ دانش‌آموزی نباید به علت مشکلات مالی، محروم از تحصیل باشد.

رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار ابهر با پرداختن به این موضوع که با توجه به بررسی‌های انجام شده، در حدود ۶۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت برای پیوستن به برنامه شاد نیاز به تبلت دارند، ادامه داد: امیدواریم با کمک خیرین در آینده نزدیک این ۶۰۰ تبلت نیز تهیه و در اختیار دانش‌آموزان و نیازمند قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه برای خرید ۱۲۰ دستگاه تبلت ۴۳۰ میلیون تومان هزینه شده است، متذکر شد: در تلاش هستیم در آینده نزدیک ۸۰ میلیون تومان نیز به این امر اختصاص یابد تا مشکل دانش‌آموزان در این زمینه مرتفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان شبکه شاد مجمع خیرین مدرسه ساز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این رویداد با بیان اینکه این نهاد ۶۵ هزار دانش‌آموز هنرستانی را در سراسر کشور تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد در چارچوب سیاست توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستانی، طرح ایجاد و تقویت توانمندی‌های کسب و کار را برای دانش‌آموزان هنرستانی به اجرا درآورد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد، شناسایی و بالفعل کردن ظرفیت‌ها و استعدادهای کارآفرین نوجوانان ایرانی است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، حدود ۲ هزار دانش‌آموز هنرستانی کارآفرین به مرحله توانمندی در کسب و کار و دریافت تسهیلات اشتغال به منظور راه‌اندازی طرح‌های شغلی خود رسیدند.

بختیاری تاکید کرد: نخستین رویداد ملی «گام نو» امروز با حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی در ۱۱ استان کشور برگزار شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده در برنامه ملی حضور داشتند.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های کسب و کار دانش‌آموزان هنرستانی، گفت: با حمایت دولت، می‌توانیم گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

رئیس کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش تأثیرگذاری دارند.

کد خبر 6085699

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش