Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: گرمخانه شهرداری با امکانات رفاهی کامل، آماده اسکان و پذیرایی از کارتن‎خواب‌ها است. - اخبار استانها -

محمد موفق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به گزارش خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت کارتون‌خواب‌ها و معتادان متجاهر در حاشیه شهر بجنورد اظهار داشت: گرمخانه شهرداری بجنورد آماده اسکان و پذیرایی از این افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هر شبانه روز بیش از 20 نفر از متکدیان بجنوردی که محل مناسب برای اسکان ندارند به این مکان منتقل می‌شوند و خدمات رفاهی، تغذیه و اسکان مناسب در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

شبی در کنار کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر در حاشیه شهر بجنورد / گذران زندگی در ‌حفره‌های ‌ بسیار وحشتناک و کثیف‌ + فیلمکمک‌های صیانتی نیروی انتظامی و دستگاه قضا منجر به کاهش اعتیاد در جامعه می‌شودپلیس خوزستان فیلم تیراندازی منتسب به شهرستان حمیدیه را تکذیب کرد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد تصریح کرد: فرآیند جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها در حاشیه بجنورد یک موضوع فرا دستگاهی است که باید با هم‌افزایی و همت همه دستگاه‌های متولی انجام شود.

موفق گفت: شهرداری بجنورد بنابر وظیفه ذاتی خود در حیطه خدمات اجتماعی به طور روزانه وضعیت افراد را در مناطق مختلف شهر رصد کرده و در گرمخانه بجنورد امکانات لازم برای حضور این افراد فراهم است. البته بنا به دلایلی استقبال از این موضوع از سوی معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها در گرمخانه شهرداری کم است.

وی با تشکر از همت ناجا برای جمع‌آوری معتادان متجاهر افزود: شماره 05832222113 به صورت شبانه‌روز آماده دریافت گزارشات شهروندان برای جمع‌آوری و اسکان معتادان متجاهر در گرمخانه شهرداری است.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرمخانه شهرداری معتادان متجاهر شهرداری بجنورد کارتن خواب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود