Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@15:09:22 GMT

بهاروند برای ریاست فوتبال نامزد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۰۴۶۶

بهاروند برای ریاست فوتبال نامزد شد

حیدر بهاروند سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات ۱۰ اسفند ماه این فدارسیون ثبت‌نام کرد.

به گزارش مشرق، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در شرایطی که تا تاریخ 10 اسفند ماه این مسئولیت را به عهده دارد، برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شد.

بهاروند روز گذشته ثبت‌نام خود را برای حضور در جمع کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاروند برای پست نایب رئیسی اول شهاب‌الدین عزیزی‌خادم را معرفی کرده، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم پیشنهادی اوست و شهره موسوی نیز به‌عنوان نایب رئیس سوم پیشنهادی معرفی شده است.

پیش از این تنها خبر ثبت‌نام شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رسانه‌ای شده بود که او نیز همین ترکیب یعنی، منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند و شهره موسوی را به ترتیب به‌عنوان نواب رئیس اول، دوم و سوم خود معرفی کرده بود.

صحبت از کاندیداتوری علی کریمی، کیومرث هاشمی، محمدحسین قریب و مصطفی آجورلو نیز مطرح شده است که گفته می‌شود این افراد فردا ثبت‌نام خود را انجام خواهند داد. هرچند شاید نفرات دیگری هم برای پست ریاست ثبت‌نام کنند که باید دید در نهایت چه نفراتی وارد کارزار انتخاباتی خواهند شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی حیدر بهاروند فدراسیون فوتبال ایران انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از شرایط جوی پایدار و روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده در منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه با گذر یک موج ناپایدار ضعیف از منطقه، رگبار پراکنده و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد و کاهش نسبی دما در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز مطرح کرد: امروز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و غبار محلی در بعضی ساعات و فردا شنبه نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری است.

بهاروند احمدی عنوان کرد: برای روز یکشنبه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید در بعضی ساعات، گرد و خاک و شب رشد ابر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6082405

دیگر خبرها

  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان