Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:53:50 GMT

صدور مجوز تردد‌های ضروری در همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۰۹۰۰

صدور مجوز تردد‌های ضروری در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضا بابایی مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان در این خصوص گفت: با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تسهیل در امور مراجعان فرمانداری همدان، از روز شنبه ۲۰ دی ماه درخواست مجوز تردد‌های ضروری صرفا به صورت الکترونیک از متقاضیان گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: متقاضیانی که نیاز به مجوز تردد ضروری از شهرستان همدان به سایر شهرستان‌ها (با وضعیت نارنجی و قرمز) دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی به نشانی www.hamedan-taradod.ir نسبت به ثبت درخواست و مستندات خود اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

این مسئول اظهار داشت: اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی می­ شود و حداکثر پس از ۲۴ ساعت مراتب تأیید یا رد درخواست برای متقاضیان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

بابایی اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا مجوز تردد‌های ضروری در چهار گروه پزشکی، قضایی، اداری و خدماتی و صرفا با ارائه مدارک معتبر صادر می‌شود.

او ادامه داد: در سایر مواردی که امکان تردد و انجام امور متقاضی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی میسر باشد، مجوز تردد صادر نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان ابراز داشت: مجوز تردد صرفا برای عزیمت به شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و قرمز صادر می‌شود و تردد ضروری بین شهرستان‌های با وضعیت زرد بلامانع است.

او افزود: برای اطلاع از وضعیت شیوع کرونا (زرد، نارنجی و قرمز) هر شهرستان با فرمانداری شهرستان مقصد تماس بگیرید.

بابایی گفت: تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در شهر همدان همچنان محدودیت دارد و متقاضیان تردد‌های ضروری می‌توانند از طریق همین سایت نسبت به ثبت درخواست، ارائه مستندات و دریافت مجوز اقدام کنند البته حدودیت‌های تردد شامل خودرو‌های عمومی، امدادی، درمانی و تاکسی‌ها نمی‌شود.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری همدان تردد های ضروری مجوز تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل استاندارد گلستان گفت: ایران به تازگی عضو آزمایشگاه‌های بین المللی شد و مشمول این قانون قرار گرفت و کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی می‌توانند به ۱۱۰ کشور جهان صادر شوند.
او افزود: تا پیش از این صادر کنندگان باید برای دریافت نشان استاندارد کشور‌های مقصد ۲۰ روز تا یک ماه معطل می‌شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب