Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران برای موفقیت در حوزه اجرایی باید برنامه داشته باشند چراکه بدون برنامه فقط بودجه، اعتبارات، وقت و انرژی به هدر رفته و کاری از پیش نمی‌رود.

حمید ملانوری، شامگاه پنجشنبه ۱۸ دی در نشست شورای اداری شهرستان فردوس افزود: مدیران برای این که برنامه درست و مفید داشته باشند باید مطالعه درستی از وضعیت پیرامونی در راستای وظایف سازمانی خود داشته باشند و با اولویت‌بندی قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: شناسایی فرصت‌ها و نیازها همچنین برداشتن قدم‌ها به شکلی که پیشرفت را حس کنیم و مردم هم این تحول را درک کنند و از طعم شیرینش لذت ببرند، مهمترین اصلی است که در برنامه‌ریزی باید مورد توجه قرار گیرد. 

استاندار خراسان جنوبی گفت: مهمترین و ماندگارترین اقدامی که مدیران می‌توانند انجام دهند، ایجاد خرد جمعی است.

وی تصریح کرد: ما باید باعث ایجاد خرد جمعی شویم و در قالب حرکت‌های جمعی، تفکر توسعه‌ای و پیش رفتن در مسیر تدبیر و فکر را ترویج کنیم.

ملانوری افزود: تحرک و پویایی در سایه همدلی و همراهی رمز موفقیت بوده و هنر مدیران تبدیل تهدیدها به فرصت است.

وی اظهار کرد: مدیران موفق برای توفیق خود و دیگران مسیر را باز می‌کنند و راه می‌سازند و قدمی برمی دارند که نتیجه داشته باشد و مردم آن را حس کنند.

وی، هدف اصلی از طراحی و راه‌اندازی ستاد توسعه خاوران را تجمیع همه ظرفیت‌های موجود اعم از منابع انسانی، طبیعی، کشاورزی و گردشگری برای توسعه استان عنوان کرد و افزود: اصلی‌ترین انگیزه ما برای طراحی و اجرای این ستاد، این است که همه ظرفیت‌های استان را گردآوری کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز نه فرصتی برای از دست دادن داریم و نه کمبودی به لحاظ علم و دانش لذا باید افراد توانمند در کنار صنعت و معدن، کشاورزی و سایر ظرفیت‌ها قرار گیرند و به سمت توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن حرکت کنیم که شغل ایجاد و معیشت مردم را تامین کند.

ملانوری تصریح کرد: نباید به احداث زندان‌ها افتخار کنیم بلکه باید به احداث کارخانه‌ها، مساجد و مراکز فرهنگی تمرکز کرده و بیشتر از گذشته فضای امن را برای ترویج فرهنگ و آموزش مردم ایجاد کنیم.

وی گفت: مدیران نباید پشت میز بنشینند بلکه مردم باید مدیران را ببینند و کارها و فعالیت‌های آنان را در جامعه حس کنند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: توصیه این است که در سایه وفاق، همدلی و همکاری و با استفاده از همه ظرفیت‌ها، ائمه‌ جمعه، نمایندگان مجلس، نهادهای مدنی، ریش سفیدان، بانوان، جوانان و سایر ظرفیت‌ها انرژی مثبت به یکدیگر منتقل کنیم و به سمت توسعه استان پیش برویم. 

وی گفت: عمر مدیریتی ما تمام خواهد شد لذا باید در همین مدت کوتاه، کاری کنیم که جامعه از نعمت‌ها به درستی برخوردار شوند. 

استاندار خراسان جنوبی درباره تامین آب شرب شهر باغستان گفت: این پروژه باید تا پایان سال جاری عملیاتی شود و مردم از طریق شبکه به ایستگاه‌های برداشت آب شرب سالم و بهداشتی متصل شوند.

وی با اشاره به موضوع تامین آب کارخانه نساجی فردوس اظهار داشت: یک کارخانه که ساختمان فاز دوم آن ساخته شده و تجهیزات توسط بخش خصوصی خریداری شده نباید برای تامین آب مورد نیاز متوقف شود لذا مسوولان پیگیر این موضوع باشند.

فردوس، پایلوت راه‌اندازی مجتمع‌های پرورش بلدرچین و کبک شود

ملانوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت شهرستان فردوس و استقبال شهروندان از واحدهای پرورش کبک و بلدرچین خانگی، از مشکلاتی گفت که این افراد با آن مواجهند و پیشنهاد داد: فردوس، شهرستان پایلوت راه‌اندازی مجتمع‌های پرورش بلدرچین و کبک باشد.

وی گفت: از آنجا که این افراد بعد از مدتی نسبت به توسعه واحد پرورش کبک و بلدرچین خود اقدام می‌کنند، پیشنهاد می‌شود مجتمع‌های پرورش و تولید کبک و بلدرچین در شهرستان راه‌اندازی شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: فردوس می‌تواند شهرستان الگو و پیشران در راه‌اندازی مجتمع‌های پرورش بلدرچین و کبک باشد.

وی گفت: هدف از راه‌اندازی این مجتمع‌ها، خارج شدن کار از حالت خانگی و سوق دادن افراد به سمت کار تخصصی و با رعایت ضوابط بهداشتی است.

ملانوری با اشاره به بهره‌برداری از ۲ ایستگاه فرستنده دیجیتال در مناطق روستایی فردوس گفت: تا سال آینده سراسر استان خراسان جنوبی زیر پوشش فرستنده‌های دیجیتال قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل پراکندگی جمعیت باید فرستنده‌های بیشتری را در استان ایجاد کنیم و ۲ ایستگاهی که امروز در این شهرستان افتتاح شد هزار و ۵۰۰ نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برنامه ريزي استاندار خراسان جنوبی مجتمع های پرورش راه اندازی مجتمع ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند

قناعت استاندار خراسان جنوبی در خصوص دیدار خود با مسعود شکیبایی فر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده، موضوع کیفیت محور‌های مواصلاتی در زمینه ارتقای ایمنی سفر مسافران و گردشگران، برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او افزود: این دیدار با هدف پیگیری دو موضوع اساسی تخصیص اعتبارت باند‌های دوم استان و اجرای طرح بازآفرینی شهری انجام شد.

قناعت با اشاره به نتایج مطلوب این نشست، اظهار کرد: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود باند‌های دوم، محور‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی استان، درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات باند‌های دوم و مصوبات سفر رئیس جمهور در این زمینه ارائه شد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: روش‌های تأمین مالی تکمیل باند‌های دوم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون تهاتر‌ها و ماده ۵۶ در این زمینه، به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید

 انجام ۲۷۰ کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای خراسان جنوبی

او تصریح کرد: رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور این قول مساعد را داد که حداکثر تلاش را برای تخصیص اعتبارات باند‌های دوم استان داشته باشد.

در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان همراه بود، بر اساس گزارشی که کارشناسان دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردند، خراسان جنوبی بیشترین عملکرد را در حوزه باند‌های دوم و طرح‌های افتتاحی در سطح کشور داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!