Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اطلاعیه روز جمعه فرمانداری همدان آمده است: متقاضیان که نیاز به مجوز تردد ضروری از شهرستان همدان به سایر شهرستانها (با وضعیت نارنجی و قرمز) دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی به نشانی www.hamedan-taradod.ir نسبت به ثبت درخواست و مستندات خود اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی می شود و حداکثر پس از ۲۴ ساعت مراتب تأیید یا رد درخواست برای متقاضیان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا مجوز ترددهای ضروری در چهار گروه پزشکی، قضایی، اداری و خدماتی و تنها با ارایه مدارک معتبر صادر می شود.

در سایر مواردی که امکان تردد و انجام امور متقاضی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی میسر باشد مجوز تردد صادر نخواهد شد.

 مجوز تردد تنها برای عزیمت به شهرستانهای با وضعیت نارنجی و قرمز صادر می شود و تردد ضروری بین شهرستانهای با وضعیت زرد بلامانع است.

برای اطلاع از وضعیت شیوع کرونا (زرد،نارنجی و قرمز ) هر شهرستان با فرمانداری شهرستان مقصد تماس بگیرید.

تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهر همدان همچنان محدودیت دارد و متقاضیان ترددهای ضروری می توانند از طریق همین سایت نسبت به ثبت درخواست، ارایه مستندات و دریافت مجوز اقدام کنند.

محدودیت‌های تردد شامل خودروهای عمومی، امدادی، درمانی و تاکسی‌ها نمی شود.

برچسب‌ها اینترنت همدان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت همدان محدودیت های کرونا اینترنت همدان محدودیت های کرونا اخبار کنکور مجوز تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: با ثبت شش هزار و ۴۵۲ پروانه کسب الکترونیکی در سامانه ملی مجوز ها در جایگاه ششم کشور ایستاد.

فضل ا... رحمتی افزود: هم اکنون ۴۵ هزار و ۴۵۵ کاسب استان دارای پروانه کسب کاغذی هستند که از این مجموع ۱۵ درصد با ثبت نام در سامانه ملی مجوزها موفق به دریافت پروانه صنفی الکترونیکی شده اند.

وی تصریح کرد: اصناف و سایر فعالان اقتصادی باید هرچه زودتر مجوزهای کاغذی خود را الکترونیکی کنید.

رحمتی گفت: همه فعالان اقتصادی اعم از صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی؛ براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای کاغذی خود را باید تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الکترونیکی کنند.

مدیرکل صمت خاطرنشان کرد:از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه های دولتی و بانکی بدون مجوز محسوب می‌شود.

رحمتی افزود: فعالان اقتصادی می توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir و با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره مجوز، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کارها qr.mojavez.ir قرار بگیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895745

دیگر خبرها

  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • ۵۷ هزاریزدی درخواست صدور مجوز کسب و کار دادند 
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد
  • فراخوان درگاه ملی مجوز‌های الکترونیکی
  • ۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • آخرین وضعیت بارش ها در هرمزگان | بنادر مسافری تعطیل و ترددهای دریایی این استان متوقف شد
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور