Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان بخش داستانی جشنواره فیلم عمار معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، هیات داوران بخش «داستانی» متشکل از هوشنگ توکلی، حامد بامروت نژاد، سعید مستغاثی، داود مرادیان و سیدناصر هاشم زاده در بخش «داستانی کوتاه» ضمن تقدیر از اثر «اژد‌ها لازم می‌شود» به کارگردانی «سامان غنائمی» و اثر «تاول» به کارگردانی «محمد اسفندیاری» لوح افتخار این بخش را به «پیشکش» به کارگردانی «سجاد معارفی» و «جبران می‌کنم» به کارگردانی «جمال احمدی» اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین فانوس این بخش به «پرستار» به کارگردانی «حسین دارابی» اهدا شد.

داوران در این بخش، لوح افتخار دستاورد‌های فنی و هنری را برای جلوه‌های ویژه اثر «فضابازی» به «روزبه شمشیری» اهدا کردند.

در بخش داستانی نیمه بلند و بلند نیز هیات داوران ضمن تقدیر از اثر «سوزگلاویژ» به کارگردانی «یاسمن نصرتی» و «دختر الهام» به کارگردانی «دانش اقباشاوی»، لوح افتخار این بخش را به دلیل «داشتن ایده‌ای جذاب» به فیلمنامه اثر «سه سپیده» به نویسندگی «علی حسن زاده» اهدا کردند.

همچنین داوران فانوس این بخش را به اثر «دیپورت» به کارگردانی «امیر سجاد حسینی» اهدا کردند. در بخش قاب اول نیز ضمن تقدیر از اثر «الرد القاسم» به کارگردانی «محمدامین عامری فلیحی»، لوح افتخار این بخش به اثر «لیاخوف» به کارگردانی «امیرعلی مروج» تعلق گرفت.

مراسم اختتامیه یازهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، جمعه (۱۹دی) از ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه افق پخش می‌شود. لینک کوتاه: asriran.com/003CqI

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عمار جشنواره فیلم اهدا کردند لوح افتخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر اجرایی سوگواره در آیین آغاز و رونمایی از پوستر پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های های داستانی» در مجتمع آموزشی هدایت قم گفت: پنجمین سوگواره ملی روضه‌های داستانی در دو بخش داستان کوتاه و روایت برگزار می شود و علاقه‌مندان به داستان آیینی از امروز فرصت دارند تا پایان مرداد ماه آثار خود را ارسال کنند.

خانم رویا حسینی با اشاره به اینکه این سوگواره در دو بخش موجه انسان معاصر با عاشورا و امام حسین(ع) و از مدینه تا کربلا‌ی سال ۶۱ برگزار می‌شود افزود: زمان نهایی برگزاری این مسابقات در شهریور ماه برنامه ریزی شده است و علاقه‌مندان آثار خود را در پیام‌رسان ایتا و به شماره ۰۹۲۳۲۶۲۷۷۵۹ با اعلام مشخصات در قالب فایل ورد ارسال نمایند.

وی افزود: تا زمان برگزاری سوگواره در شهریور ماه کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در استان‌های مختلف کشور در خصوص اصول داستان نویسی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • معرفی بازیگران «و تو هم برنگشتی»/ اولین حضور شمس‌لنگرودی در تئاتر