Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@10:26:54 GMT

گران‌ترین خرید تاریخ آژاکس رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۲۰۳۸

گران‌ترین خرید تاریخ آژاکس رونمایی شد

تیم فوتبال آژاکس آمستردام از گران قیمت‌ترین خرید تاریخ خود رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه آژاکس آمستردام در سایت رسمی خود از گران‌قیمت‌ترین خرید تاریخ خود رونمایی کرد. «سباستین هالر» مهاجم بلندقامت فرانسوی که در سال ۲۰۱۹ به وستهم پیوسته بود با قراردادی ۲۲.۵ میلیون یورویی به آژاکس پیوست تا رکورد نقل و انتقالات این باشگاه شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۲۶ ساله پیش از وستهم در اینتراخت فرانکفورت بازی می‌کرد و توانسته بود در ۲ فصل برای این تیم ۷۷ بازی و ۳۳ گل را به ثبت برساند. او در وستهم نیز در ۵۴ بازی ۱۴ گل به ثمر رسانده بود.

وی در ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ موفق شد تا به عنوان بهترین بازیکن ماه لقب بگیرد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی هلند لیگ برتر انگلیس آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس باید در روزهای آینده تصمیم بگیرد. او از قبل این را می‌داند و اکنون مسئله امضای قرارداد جدید با باشگاه آلمانی یا نگاه قطعی به سانتیاگو برنابئو است.

بایرن مونیخ می‌خواهد ابهامات را برطرف کند و مشکلی که یک سال در مورد تمدید و یا جدایی آلفونسو دیویس وجود دارد را حل کند. آنها برای فروش دیویس ۷۰ میلیون یورو می‌خواهند. رقمی که بسیار بعید است رئال مادرید آن را قبول کند.

باشگاه آلمانی تابستان گذشته با خرید گریرو پرتغالی سمت چپ خط دفاعی خود را تقویت کرد اما می‌داند که اگر دیویس پیشنهاد تمدید را نپذیرد مجبور است او را بفروشد و دوباره برای خرید یک دفاع کنار دیگر به بازار برود.

چیزی که بایرن به آن فکر نمی‌کند تغییر نوع معامله است. آنها به مبادله یا گنجاندن بازیکن توسط رئال در پیشنهادشان فکر هم نمی‌کنند. وقتی که زمان خداحافظی با دیویس فرا برسد، باشگاه آلمانی بهترین گزینه ممکن برای منافع خود را انتخاب خواهد کرد که قطعا فروش با مبلغی بالا است. همانطور که گفته شده هیچ احتمالی برای قرار گرفتن میگل گوتیرز در پیشنهاد رئال برای خرید دیویس وجود ندارد. گوتیرز بازیکن خیرونا است اما رئال می‌تواند او را بازیابی کند، با این حال خبری از فروش فوری او نخواهد بود.

اگر بایرن گوتیرز را بخواهد باید با خیرونا مذاکره کند و سپس اگر انتقال احتمالی انجام شود، نیمی از پول آن به سفیدپوشان مادرید خواهد رسید.

درخواست ۲۰ میلیون یورویی

طبق ادعای بیلد، دیویس از بایرن مونیخ دستمزدی ۲۰ میلیونی می‌خواهد اما باشگاه آلمانی نمی‌خواهد از پیشنهاد ۱۲ میلیونی‌اش فراتر برود. حالا همه چیز به مدافع کانادایی بستگی دارد که پیشنهاد بایرن را بپذیرد و یا به دنبال توافق با رئال مادرید باشد.

دیگر خبرها

  • آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ساخته می‌شود؟
  • آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ایران ساخته می‌شود؟
  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • تاریخ رونمایی iOS 18 و هوش مصنوعی اپل به‌صورت رسمی اعلام شد!
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!