Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره چگونگی شناسایی مشمولان دریافت یارانه معیشتی منتشر شد.

به دنبال طرح برخی سوال ها از سوی شهروندان عزیز در دیدار مسئولان یا از طریق رسانه ها در خصوص دریافت نکردن بسته حمایت معیشتی کرونایی به رغم داشتن شرایط، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:
الف) در موضوع بسته معیشتی اعم از ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا یا طرح نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صرفا مسئول شناسایی مشمولان است و پرداخت برعهده این وزارتخانه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اهالی محترم رسانه درخواست می شود نسبت به اطلاع رسانی وظایف تفکیک شده هر دستگاه در موضوع بسته حمایت معیشتی کرونایی به نحو مقتضی اقدام کنند تا فرایند پیگیری شهروندان از دستگاه های مربوطه تسهیل شود.
ب) همانطور که پیش از این نیز اعلام شد؛ فرایند شناسایی افراد مشمول بسته حمایت معیشتی بر اساس داده های تجمیع شده پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان صورت می گیرد که از تجمیع بیش از ۵۰ منبع داده ای معتبر در کشور تشکیل شده است، از این رو امکان بروز خطا در شناسایی افراد بسیار اندک است.
ج) برای راستی آزمایی این فرایند، جلب اعتماد و اطمینان بخشی به مردم عزیز کشورمان و شفافیت بیشتر که محور اصلی همه فعالیت های این وزارتخانه است، رسانه ها می توانند ۱۰ کدملی شهروندانی که به هر شکل اعلام کرده اند واجد هستند، اما بسته حمایت معیشتی کرونایی را دریافت نمی کنند به رابط این مرکز با آن رسانه ارسال کنند تا پس از بررسی، علت عدم مشمول بودن افراد، در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام شود.
همچنین این مرکز آمادگی دارد در نشستی با نمایندگان رسانه ها نسبت به فرایند شناسایی مشمولان اقدام کند.

برچسب ها: یارانه معیشتی ، وزارت رفاه ، یارانه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LR3

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: یارانه معیشتی وزارت رفاه یارانه بسته حمایت معیشتی شناسایی مشمولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • روش‌شناسی رئالیسم انتقادی؛ عناصر، فرایند و گام‌ها
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • تایوان چگونه کمک آمریکا را علیه چین به کار می‌گیرد؟
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد